رفتن به جام جهانی افتخار نیست/ اسکوچیچ؟ در حال حاضر نظری نمی دهم


ساعت: 21:31
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882408

رئیس فدراسیون شوم، یک به یک وعده ها را عملی می کنیم

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: رئیس فدراسیون شوم، وعده ها را یکی یکی عمل می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال در خصوص ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من فقط با غرور ملی وارد این موضوع شدم. من هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم و با شعار تحول می آیم. تیم فوتبال باید تغییر کند. وقتی می گوییم مدیریت باید تغییر کند، به این معنی است که باید اتفاقات جدیدی بیفتد. اگر اتفاقی نیفتد همان مدیران قبلی هستند. کف می زنند و سوت می زنند و بس.

وی افزود: ما با تغییر نگاه وارد این موضوع شدیم. اگر من را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کنند به قول ها عمل می کنیم. تعدادی از سوالات را برای آینده نمی گذاریم و سعی می کنیم از ظرفیتی که در فدراسیون و جامعه فوتبال وجود دارد به خوبی استفاده کنیم. طوری عمل می کنیم که حداقل از نظر مدیریتی کمترین خسارت وارد شود. هر تغییر دارای مقاومت ها و آسیب هایی است. امیدواریم در هفته های آینده تیمی که تشکیل خواهیم داد و برنامه هایمان را اعلام کنیم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: پر کردن 5 فرم طولانی ثبت نام مهم نیست. کسانی هم هستند که امضاهایشان هنوز خالی است چون قطعاً در فکر این هستند که کدام نامزد را امضا کنند.

آشتیانی در خصوص اینکه مدیران درگیر ثبت نام در انتخابات بودند، گفت: «باید از خود بپرسید انگیزه ورود آنها چه بوده است.» در عین حال عملکرد مردم هم مشخص است. امیدوارم اعضای مجمع به درستی در مورد فرد مورد نظر خود و شخص برنامه تصمیم قاطع بگیرند. شایسته نیست برخی مدیران وارد فوتبال شوند. فوتبال ما فرصت های زیادی دارد که اگر برنامه و عامل انسانی موثر باشد می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

وی افزود: رفتن به جام جهانی دیگر افتخاری برای رئیس فدراسیون ها نیست. امروز باید به سمت آنچه می خواهیم در جام جهانی به دست آوریم برویم. ما چندین دوره را گذراندیم و اغلب گفته می شود که با انجام دادن یاد می گیریم. این کجا ثبت و استفاده می شود؟

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال درباره محرومیت سرمربی تیم ملی از سوی کمیسیون فنی گفت: فعلا در این مورد اظهار نظر نمی کنم اما او برای تیم ملی ما خیلی کار می کند. پس از رفتن ویلموتس، او اتحاد و همدلی را در تیم ایجاد کرد. نتایج معقول بود. در صورت ضرر، اعضای کمیته فنی باید تصمیم بگیرند که با ضرر می توان فردی را حذف کرد یا خیر.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید