سپاه در خدمت سازندگی دولت بود/ پرونده درخشان سپاه در حوادث انقلاب اسلامی


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833761

کامران گازنفری گفت: سپاه امروز هدف دشمنان است چرا که توانسته در تمام حوادث انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران غضنفری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در تاریخ 11 اردیبهشت و تشکیل سپاه پاسداران و نقش آن در بخش های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: با صدور فرمان امام خمینی (ره) در 11 اردیبهشت 58 به این امر. روز

این کارشناس سیاسی گفت: سپاه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در فعالیت های نظامی و امنیتی نقش آفرینی کرد و تهدیدات امنیتی را در ضدانقلاب، ترکمن صحرا، خوزستان و بلوچستان به دنبال تجزیه طلبی خنثی کرد. : سپاه در حوادث و اتفاقات داخلی که در عرصه گروه های سلطنت طلب و ضدانقلاب و حامیان خارجی آنها وجود داشت فعال بود.

وی از دفاع مقدس و آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران دفاع کرد و ادامه داد: سپاه در جنگ تحمیلی حضور فعال و همه جانبه ای داشت و سپس در سازندگی و سازندگی به عنوان کمکی به کار دولت ها نقش فعالی داشت.

غضنفری با اشاره به حضور سپاه در حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله و تاج گذاری در دهه گذشته، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه های خدمات رسانی گام برداشته و به سیل زدگان، زلزله زدگان و امدادرسانی کمک کرده است. با بیماری عروق کرونر قلب نقش فعالی داشته اند.

این کارشناس سیاسی در ادامه با بیان اینکه سپاه نقش مهمی در پاسداری از فرهنگ انقلاب داشته است، ادامه داد: سپاه در عرصه نظامی از نهضت های آزادی خواهانه در قالب سپاه قدس حمایت می کند و در کشورهای مختلف منطقه با استکبار جهانی مبارزه می کند. .

وی افزود: سپاه امروز هدف دشمنان است چرا که توانسته کارنامه درخشانی در تمام حوادث انقلاب اسلامی از خود به جای بگذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید