امید آفرینی در کشور دسیسه های دشمنان را خنثی می کند/ بسیج نیروی فعال و محرک جامعه است

ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790276

این مطلب در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بیان شد؛

فرمانده سپاه شهرستان لند گفت: آنچه امروز برای کشور و جامعه ما نیاز است بحث امید آفرینی در کشور به عنوان اراذل و اوباش توطئه های دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، فرمانده سپاه شهرستان لنده در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج گفت: حرکت کنید.

سرهنگ روح الله ویسی افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس و پس از این همه سال تهدید و بحران های پی در پی انتظار پیروزی در پیروی از ولایت فقیه را نداشتیم، در بسیاری از موارد قطعاً باید شکست بخوریم. این امید در دل فرزندان این آب و خاک باعث سربلندی ما در همه بحران ها شد.

فرمانده سپاه ناحیه لند گفت: وقتی بچه های این دیدار در آب های نیلگون خلیج فارس هواپیمای جاسوسی آمریکا را ساقط می کنند و کماندوها آنها را دستگیر می کنند امید را در دل مردم ایران زنده می کنند. و بر قدرت این ملت می افزایند.

وی افزود: امروز بسیج در جامعه ای که در همه عرصه ها، فعالیت ها و بحران ها حضور فعال و موثری دارد، نیروی فعال و انگیزه دهنده و امیدبخش است و این تاثیر روز به روز بیشتر نمایان می شود. “

امروز به برکت این امید در کشور، دفاع ما بازدارنده است و قدرتمند است که به هر تهدیدی به یکباره پاسخ خواهیم داد و دشمن جرأت نمی کند، زیرا به خوبی می داند که پاسخ ما قاطع است. و آنی و تکان دهنده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید