حجاب عامل متانت و وقار زنان است/ توجه به پوشش مناسب، دسیسه های فرهنگی دشمن را خنثی می کند.


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882558

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و ببیر احمد:

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک با تاکید بر اینکه حجاب زن را خانه می کند، گفت: حجاب یکی از بهترین ابزار برای خنثی سازی دسیسه های فرهنگی دشمن علیه زنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص لزوم توجه به حفظ حجاب، عفاف و همچنین نقشه های دشمن برای تخریب حجاب گفت: یکی از برکاتی که وجود دارد. خداوند متعال برای زنان و دختران حجاب تأکید می کند، این پوشش برای زنان از واجبات شرعی محسوب می شود.

نماینده فقیه در سپاه فتح کوگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از دلایل توجه به حجاب ظرافت و حفظ زنان از آسیب است، گفت: خداوند پوشش حجاب را وسیله حفظ و حراست از زنان می داند. از نامحرمان و با توجه به اینکه زنان از ظرافت خاصی برخوردار هستند، مقوله حجاب مورد تاکید قرار گرفته است.

وی حجاب را عامل متانت و شخصیت زنان می داند و تاکید می کند: حجاب برای زنان محدودیت نیست، بلکه در زیر لوای آموزه های اسلامی، سبب، شأن آنان می شود.

حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به الگوهای اسلامی در خصوص حجاب گفت: حضرت زهرا(س) دختر پیامبر اسلام که به عنوان یک بانوی بهشتی اما در قالب یک انسان ظاهر می شود و از آن یاد می شود. محجبه ترین به خاطر حجابش او را بانوی هستی می دانند.

این مسئول تاکید کرد: در محیط انسانی امروزی دشمن در صدد ایجاد و ترویج ابتذال فرهنگی است و با جنگ فرهنگی همه جانبه سعی در تخریب فرهنگ دینی در بین جوانان، زنان و مردان دارد تا این ارزش ها ضعیف شده اند.

وی با بیان اینکه حجاب یکی از بهترین ابزار برای خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن علیه زنان است، گفت: رعایت حجاب اسلامی و حجاب شرعی نقشه های دشمن علیه حجاب را خنثی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید