مطمئن باشید که تمام دسیسه ها خنثی خواهند شد


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912110

سردار بوعلی گفت: همه تلاش می کنیم برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در میدان باشیم و مطمئن باشید همه ناآرامی ها فرو نشانده خواهد شد و آنچه همیشه در این مسیر دیده می شود استقامت و پیروزی و پیشرفت است. جمهوری اسلامی ایران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاسدار بسیج دانشجویی محمد مویدی در گفت و گو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت: همیشه مردم در کف میدان حضور دارند. و بسیجیان بخشی از مردم هستند.

وی افزود: امروز ثابت شده است که مردم پشت سر ارزش‌ها و انقلاب خود ایستاده‌اند، همان‌طور که در انقلاب اسلامی همیشه ثابت شد و در همه عرصه‌ها و شرایط سخت، همه کسانی که ادعای بسیجی دارند، در میدان ظاهر می‌شوند. و ثابت کرد.که در پای انقلاب هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بدیهی است که گذر از مسیر سخت با مشکلاتی روبه‌رو است و مشخص است که حرکت انقلاب رو به جلو است و به خاطر همین خون‌های مقدس و پربرکت این مسیر سخت طی می‌شود و وجود ندارد. شک کن که حق دائمی و دائمی است.» و دروغ ممکن است قیام کند، اما با تباهی و تباهی روبرو شود.

این مسئول گفت: مطمئن هستیم که مردم پشت سر ارزش های خود ایستاده اند و همه بسیجیان همانگونه که در این مدت در دفاع از ارزش ها و انقلاب ثابت کرده اند قوی و استوار هستند و گواه این امر شهادت است. بسیجیان جان باختند در او با شرایط سخت مواجه شدند و با شورشیان که تعدادشان کم بود و در برخی موارد خشن ترین رفتار را داشتند تحمل کردند و بسیجیان سعی کردند به فریب خوردگان آسیب نرسانند.

سردار بوعلی گفت: هرکسی که توان و توانایی دارد باید خیلی بیشتر از اینها باشد اما این توجه وجود دارد و تا حد امکان بسیجیان سعی می کنند مشکل ایجاد نکنند، البته برادران ما در نیروی انتظامی هم به شدت درگیر هستند. در کف میدان حضور دارد و مردم در حال کمک به پلیس هستند.

وی تصریح کرد: همه ما در تلاش هستیم تا برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در میدان باشیم و مطمئن باشید همه ناآرامی ها فرونشانده خواهد شد و آنچه در این راه همیشه دیده می شود استقامت، پیروزی و پیشرفت نظام اسلامی است. جمهوری ایران تا همه دنیا تشخیص دهند و انشالله علم جبهه مقاومت روز به روز تثبیت و توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید