مطمئن باشید پرسپولیس یک بار دیگر قهرمان خواهد شد

مطمئن باشید پرسپولیس یک بار دیگر قهرمان خواهد شد

ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر: پرسپولیس بعد از شکست مقابل فولاد و تساوی مقابل آلومینیوم صدر جدول را از دست داد و شرایط خوبی نداشت اما برد مقابل صنعت نفت در آبادان به قرمزها کمک کرد تا به تیم توزی برسند. باید در شرایط خوبی باشد. در واقع پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان روحیه پرسپولیس را دوچندان کرد.

وی افزود: در دیدار مقابل صنعت نفت با اینکه علیرضا بیرانوند محروم بود اما قرمزها با درخشش دیابات بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و 3 امتیاز حساس و سرنوشت ساز را به دست آوردند. باید واقع بین باشیم، اگر پرسپولیس در آبادان نمی برد، دچار بحران می شد.

اسدی به ادامه دیدار پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بازی با هوادار بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا 3 امتیاز دیگر بگیرد و روحیه مضاعفی برای حضور در اوج بگیرد. به نظر من هافبک های تیم باید بهتر کار کنند تا مهاجمان در موقعیت گل قرار بگیرند و از پاس های هافبک ها برای باز کردن دروازه حریف استفاده کنند.

هافبک سابق پرسپولیس تاکید کرد: هواداران هم مانند سایر تیم ها به زمین می آیند تا مقابل پرسپولیس یک امتیاز بگیرند. برای چنین تیم هایی کسب امتیاز نیز نوعی پیروزی محسوب می شود. اما سرخ ها برای پیروزی مقابل هواداران مشکلی ندارند و اگر پرسپولیس در نیمه اول به گل برسد، گل های بعدی سرخ ها را این تیم خواهد گرفت.

اسدی در نهایت تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و فقط به خاطر تفاضل گل مقابل سپاهان دوم است اما مطمئن باشید سپاهان امتیازی را از دست می دهد و پرسپولیس دوباره قهرمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید