نهضت امید آفرینی نیاز امروز جامعه ماست/ پاسداری صددرصدی از این انقلاب وظیفه بسیج دانشجویی است.


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912415

شعبانی گفت: نهضت امید نیاز امروز جامعه ماست و تحقق آن جز با جهاد تبیین محقق نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، مراسم افتتاحیه و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و معاونت دانشجویی کشور و معاون هماهنگ کننده کردستان برگزار شد. سپاه بیت المقدس.


b737d39f 550a 4bd2 9b86 db2656e8d8d4 خبر خاکستری

در این مراسم سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان با تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: نقش دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی قابل انکار نیست و امروز این عرصه است. محل ملاقات دشمنان.»

وی بیان کرد: نهضت امید آفرینی نیاز امروز جامعه ماست و تحقق آن تنها با تبیین جهاد محقق می شود زیرا دشمن وارد جنگ ترکیبی و جنگ شناختی و ادراکی شده و این کشور و این نظام را می خواهد. به طرق مختلف به زانو در آمده است، زیرا دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری هدف گذاری سختی کرده است و نمی خواهد این کشور به هدف خود برسد.

شعبانی افزود: امروز یک سری اتفاقاتی که به خاطر دشمن و توسط افرادی که یک سری احساسات را تجربه کردند و یا فریب دستگاه های دروغ پرداز در فضای مجازی را خوردند، همه نشان می دهد که دشمن تلاش می کند مردم را ناامید کند. به ویژه جوانان ما نگران این انقلاب و عملکرد آن هستند و باید به این حرف جوانانمان گوش دهیم و نگذاریم نظام مقدس اسلامی با این ارائه و عملکرد درخشان آسیب ببیند.

وی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در جهاد افزود: امروز دشمن از طریق دانشگاه، معلم و دانشجو به دنبال به چالش کشیدن نظام اسلامی است و آنچه امروز از بسیج دانشجویی انتظار می رود پافشاری بر ارزش های اسلامی است. انقلاب اسلامی شکل گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان ما بارها در اعترافات خود به امکانات و کارآمدی نظام مقدس پی برده اند اما متأسفانه امروز جوانان ما از این امکانات اطلاعی ندارند لذا این مایه مباهات است. آنها را

شعبانی خطاب به خواهان رفراندوم افزود: مردمی که در 22 آبان به خیابان ها آمدند، برای تأیید مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای تأکید مجدد بر اهداف و رسالت عالی شهدا و حمایت از مرجعیت، رفراندوم را تظاهرات کردند. متأسفانه دشمن قبل از آن به خواب رفته است تا ذهن جوانان ما را به هر طریق ممکن نسبت به انقلاب مشوش کند.


81ad358b 3cb3 4a7a 8541 91f96d066281 خبر خاکستری


پاسداری 100 درصدی از این انقلاب وظیفه بسیج دانشجویی است

در این مراسم علیرضا کیها نماینده سازمان دانش آموزی در کشور گفت: دشمن به ما قول داده بود که هر چه این انقلاب به هدف خود نزدیک شود، دشمنی و اخلال در راه این انقلاب بیشتر می شود. خیلی عصبانی به میدان بیا

وی افزود: امروز دفاع از کشور و آمادگی برای کار بسیار مهم است و این وظیفه هر ایرانی است همانطور که در اوایل انقلاب مردم از کشور دفاع کردند الان هم باید همینطور عمل کنند.

کیها بیان کرد: امروز جنگ رسانه ای ابزاری است که دشمن برای عمل از آن استفاده می کند، اما بدون اینکه متوجه شود همین دشمن فراموش کرده است که با چند نفر در خیابان نمی تواند این انقلاب را به زمین بزند.

وی با اشاره به رسالت بسیج دانشجویی افزود: بسیج دانشجویی یک رسالت دارد و آن دفاع صددرصدی از این انقلاب است و نباید فراموش کرد که دانشجویان نخبگان این انقلاب و آینده آن هستند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی محل آزاد اندیشی است و ذهنیتی که دشمن در ذهن دانش آموزان ما ایجاد کرده است باید شکسته شود و پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب و با توجه به هجمه های گسترده به نهضت انقلابی در کشور بسیج دانشجویی باید به جای حاشیه نشینی در حاشیه قرار گیرد تا در چارچوب بسیاری از فعالیت ها قرار گیرد.


98d2ec10 cb04 4a01 9802 1ee20be59cca خبر خاکستری


بزرگترین رسالت ما برای دانش آموزان شناخت فضای فکری آنهاست

در این مراسم حجت الاسلام عباس فرهنگیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: امروز دشمن فرزندان این انقلاب را به ویژه در دهه 80 با جنگ رسانه ای هدف قرار داده است و ما باید آنها را برای بالاترین مأموریت ها آگاه کنیم.

وی بیان کرد: همه کسانی که به هر نحوی در استان مسئولیت دارند باید اقدام کنند تا کار و تلاش آنها مثمر ثمر باشد تا فرزندان ما در دام این نوع دشمن به جوانان ما نیفتند.

فرهنگیان افزود: دشمن به عنوان دشمن کار خود را انجام می دهد و نمی توان از او انتظار بیشتری داشت، اما ما به عنوان مسئول باید فرزندان و مردم این انقلاب را نسبت به دشمنی با دشمنان در جهت دسیسه آگاه کنیم.

وی بیان کرد: بزرگترین رسالت ما برای دانش آموزان این است که فضای فکری آنها را بشناسیم و برای رفع مشکلاتشان تلاش کنیم.

مسئول نهاد حاکمیتی دانشگاه همچنین گفت: دشمن این روزها فضای ناامیدی را در بین جوانان ما ایجاد کرده است و با این کار تنها یک چیز را هدف قرار داده است و آن ایران است که قوی است و من نتوانسته ام. همه چیز در برابر آن برای سال خوب است


54a2b542 c7bd 495f 8a77 dfd2acc46d52 خبر خاکستری

مطالبه گری باید با احترام و پرهیز از اضطراب انجام شود

در ادامه توحید رستمی مسئول بسیج دانشجویی بیت المقدس کردستان مطالبه گری را از ویژگی های مهم فعالان دانشجویی بسیجی می داند و اظهار داشت: معتقدیم که اساس انقلاب اسلامی بر اساس مطالبه گری شکل گرفته است. .

وی با تاکید بر اینکه درخواست ها باید با احترام و پرهیز از اضطراب صورت گیرد، خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: عزیزان باید درخواست های خود را شفاف، مشخص و بدون ترس مطرح کنید و افراد مسئول نیز باید پاسخگو باشند.

وی افزود: منشأ قیام های انقلابی در طول تاریخ از دانشگاه ها بوده است، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جلسات متعدد با دانشجویان با آرامش به دغدغه ها و مطالبات دانشجویان عزیز گوش فرا دادند و لذا مقامات با رهبر معظم انقلاب موافقت کردند. تمام تلاشم را می کنم تا دغدغه ها و مشکلات شاگردانم را بشنوم و پیگیری کنم.

کریم سلحشور رئیس دانشگاه صنعت نفت گفت: بسیج دانشجویی مهم ترین نهادی است که در راستای ترویج آرمان های انقلاب اسلامی و تربیت دانشجو برای تأثیرگذاری حداکثری بر دانشگاه و جامعه بر عهده دارد.

وی افزود: مهمترین حوزه فعالیت بسیج دانشجویی حوزه فرهنگی است که امروز و با توجه به شرایط کشور، نیاز به فعالیت در این حوزه بیش از پیش احساس می شود.

در پایان این مراسم با وجود قدردانی از زحمات احمدی، توحید رستمی فرد به عنوان مسئول بسیج دانشجویی بیت المقدس کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید