امید آفرینی در جامعه سرلوحه کار رسانه ها در گام دوم انقلاب است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; احسان ربیع رئیس سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در 30 دی ماه سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 30 دی سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر یادآور نقش راهبردی مهم است. رسانه ها و رسانه ها، دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی که باید رعایت شود.

وی افزود: تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی مهمترین هدف تشکیل تشکل بسیج رسانه است و این سازمان از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده است و امروز تشکیل جبهه واحد انقلابی در عرصه رسانه مهمترین سیاست سازمان بسیج رسانه است. این سازمان ما بر این باوریم که همه طرفداران و حامیان انقلاب اسلامی در رسانه ها می توانند در این مهم نقش آفرینی کنند.

ربیع گفت: هماهنگی رسانه ها و اتحاد آنها در خیمه انقلاب اسلامی برای ایفای نقش در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم در سال های اخیر مورد توجه رسانه های استان بوده است. سازمان بسیج مارکیزها.

وی رفع مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه و خبرنگاران را مهمترین اولویت سازمان بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: برای تحقق این اولویت مهم از همه فرصت ها و پتانسیل ها استفاده خواهد شد و از هر اقدامی در جهت تقویت رسانه ها قبل از آن استقبال می کنیم. انقلاب اسلامی…”

رئیس سازمان بسیج رسانه استان مرکزی ادامه داد: به چالش کشیدن و تجلیل از خانواده معظم شهدای رسانه استان، برگزاری دوره ها و سمینارهای توانمندسازی، جشنواره رسانه ای ابوذر، چالش رسانه ای، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی با اهالی رسانه حضور اصحاب رسانه و برگزاری نشست های تعاملی و هم افزایی با حضور دستگاه های فرهنگی استان از برنامه های مهم سازمان بسیج رسانه در طول سال است.

وی تاکید کرد: امید آفرینی و ایجاد فضای بانشاط در جامعه سرلوحه کار رسانه ها در گام دوم انقلاب است و اصحاب رسانه می توانند نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته باشند که این امر نیازمند هم افزایی و ایفای نقش است. وی در جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی حضور دارد.

ربی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه امسال نیز همانند سال گذشته، برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر را در دستور کار دارد. اصحاب رسانه استقبال خوبی از جشنواره کردند و امسال سطح استقبال قابل قبول است و اختتامیه دومین جشنواره در ایام الله دهه فجر امسال برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عرصه هایی که امروز رسانه ها باید در آن نقش موثری داشته باشند، عرصه جهاد است و این موضوع از نکات برجسته مقام معظم رهبری است و بسیج رسانه استان مرکزی آماده است. آموزش و تولید محتوا به رسانه ها برای تحقق جهاد کمک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید