حراست مقدس سند زنده حرکت ملت ایران و پیشرفت در گام دوم انقلاب/ امید آفرینی باید از اولویت های مهم جهاد تبیین باشد.


ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900141

اصغری گفت: امروز حراست مقدس را به عنوان الگوی درخشان و سند زنده حرکت جامعه به سوی پیشرفت داریم و موفقیت های 43 ساله انقلاب اسلامی به برکت الگوی حراست مقدس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محمدرضا اصغری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر (پنجشنبه) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت جامعه روحانیت گفت: پاسداشت مقدس انقلاب اسلامی را تثبیت می کند. و دستور شفابخش همه مشکلات است و ملت ایران با هشت سال پاسداری در طول تاریخ عزت، عزت و وفاداری خود را به نظام اسلامی حفظ کرده است.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس میراث گرانبهای شهدا و رزمندگان است و امروز باید به آن احترام گذاشت و از این رو توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس یک ضرورت مهم برای حرکت در گام دوم انقلاب است. “

سرهنگ اصغری با بیان اینکه رهبری امام خمینی (ره) در دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان و ملت ایران شد، اظهار داشت: اقتدار دینی بزرگترین نعمت در انقلاب اسلامی است که همواره جامعه و نظام اسلامی را از گزند شیطان در امان نگه داشته است. دشمنان توطئه کردند و لذا رمز موفقیت و پیروزی ملت در گام دوم تابعیت ولایت است.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن از راه اندازی جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران انحراف از مسیر انقلاب اسلامی بوده است، افزود: به برکت رهبری و ولایت نبوی امام خمینی (ره) توطئه دشمن به نتیجه رسید. خنثی شد و امروز حراست مقدس الگو است، ما سند زنده و زنده حرکت جامعه به سوی پیشرفت را داریم و موفقیت های 43 ساله انقلاب اسلامی مدیون الگوی حراست مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: فرهنگ حراست باید همیشه در جامعه زنده و پویا بماند و نسل جوان و جدید جامعه می توانند از این فرهنگ ارزشمند استفاده و بهره ببرند و لذا حرمت مقدس را گرامی بدارند. فعالیت های هفته و تقویت در راستای ایثار و شهادت رسالت مهمی است و روحانیت در این زمینه نقش بسزایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیینی مهمترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمن در جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی است، گفت: امروز دشمنان با استفاده از ابزار فضای مجازی و راه اندازی جنگ شناختی ذهن جوانان را منحرف می کنند و جهاد تبیینی بیشترین راهبرد را دارد. راهبرد مهم و مقام معظم رهبری در این زمینه نکات فراوانی دارد.

سرهنگ عسگری با بیان اینکه امروز باید فرهنگ دفاع مقدس را نهادینه کنیم و در سایر بخش ها از آن استفاده کنیم، افزود: اگر در برخی موارد مشکل داریم، نتیجه غفلت از فرهنگ دفاع مقدس است که باید جبران شود و جامعه روحانیت نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد و همانطور که روحانیت در دفاع مقدس در صحنه‌های نبرد پیشگام بودند، امروز نیز باید نقش ویژه‌ای در تبیین جهاد داشته باشند.

وی تاکید کرد: امید آفرینی یکی از اولویت های مهم جهاد تبیین و اقدامات تبلیغی است و باید آینده روشن انقلاب اسلامی را به خوبی برای نسل جدید تبیین کرد چرا که امروز انقلاب اسلامی در اوج صلابت است. با وجود همه توطئه های دشمنان .

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: جوانان غیور ایران اسلامی با الهام از فرهنگ پاسداشت مقدس زمانی در پاسداری از حرم اهل بیت (علیهم السلام) خوش درخشیدند و اگر امروز الگوهای شایسته ملت ایران شهید و فرهنگ دینی و انقلابی خوب است. باید تصریح کرد که جامعه قطعاً در مقابل دسیسه های دشمنان بیمه خواهد شد و لذا نقش روحانیت در جهاد تبیین بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید