«امید آفرینی» واجب ترین وظیفه تبیینی و عملی خدمتگزاران انقلاب است.


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843260

نماینده ولی فقیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی:

حجت‌الاسلام علی اکبری گفت: امروز واجب‌ترین وظیفه تبیینی و عملی همه خدمتگزاران در صحنه انقلاب، ایجاد امید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری شب گذشته به اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان زنجان گفت:

وی با بیان اینکه هیچکس نمی تواند بار دیگری را به دوش بکشد، ادامه داد: اگر به یک چیز اعتقاد داشته باشیم، دنیای دیگری را در زندگی و فعالیت های متفاوت خود تجربه خواهیم کرد.

حجه الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: می خواهم امروز با نگاه به آینده و قیامت و آخرت برنامه ریزی کنیم و محاسبات را در پیشگاه خداوند متعال باور کنیم.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با بیان اینکه باید آماده باشیم تا در قبال اعمال خود پاسخگو باشیم، گفت: در ارتباط با قرآن کریم باید روش را اصلاح کنیم و در آیات قرآن تدبر کنیم. یک حرف تو…

وی با تاکید بر مرور تاریخ و توجه به گذشتگان و استفاده و بهره مندی از وجود اعضای قدیمی، گفت: توجه و مطالعه تاریخ دستور امیرالمومنین(ع) در نامه 31 نهج اللَّه بود. بلاغه و تأکید او این است که نتیجه مطالعه تاریخ باید فلسفه و تاریخ باشد «و از آن درس بگیریم.

حجه الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه توجه به دروس تاریخ و حتی جغرافیا کم شده و طلاب علاقه چندانی به این دروس ندارند، گفت: این در حالی است که کتاب های درسی باید شیرین ترین خاطرات را برای دانش آموزان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه توجه به تاریخ در برنامه درسی رسمی ذبح می شود، خاطرنشان کرد: دولت مردمی با ابتکار، نوآوری و روش های نوین باید بیندیشد و توجه را به این نکته جلب کند که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تاریخ به عنوان یک امتیاز بزرگ برخورد می کند. می تواند نقش مکمل را ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با تاکید بر تامین آزادی اندیشه در تشکل های دانشجویی، گفت: وقتی دانشجو می گوید باید مبانی فکری و اعتقادی را تقویت کنیم، به معنای یادآوری این مهم و به همه است. لحظه اساسی.”

وی خطاب به اعضای انجمن های اسلامی با بیان اینکه اگر خود بچه ها تلاش نکنند کار به سرانجام نمی رسد، گفت: آنچه برای ارتقای هویت و شخصیت خود در دنیا و سعادت اخروی نیاز داریم، مبانی فکری و اعتقادی است.

حجه الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه آنچه دشمنان انقلاب دارند و روی آن کار و سرمایه گذاری می کنند امید گرفتن از مردم است، گفت: این باعث ایجاد امید می شود.

وی با اشاره به پمپاژ فضای مجازی و عملیات سنگینی که بر جامعه ما به ویژه نسل جوان در حال انجام است، افزود: باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: پمپاژ ناامیدی دشمنان به حدی است که موفقیت کشورمان در کنترل ویروس کرونا و کاهش مرگ و میر روزانه از 700 نفر به 7 نفر منجر به تجلیل شد. مقامات کشورمان در جلسات بین المللی تحت الشعاع قرار می گیرند.» جمهوری اسلامی را متهم می کنند.

سخنگوی ارشد اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویی گفت: پمپاژ ناامیدی دشمن در حالی است که این مشکلات از تورم 70 درصدی و کاهش ارزش پول ملی ترکیه تا سهمیه بندی سوئد و کمبود کالا در آمریکا جهانی است. و مختص ایران نیست. : این واقعیتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی علیه آن تبیین جهاد کردند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور حاصل خون پاک شهدا، رشد علمی، توان بازدارندگی، موشکی و پهپادی و ظرفیت دانشمندان جوان است، گفت:

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه امید آفرینی نکته بسیار مهمی است، اظهار داشت: یکی از بهترین کارهایی که اعضای انجمن های اسلامی می توانند انجام دهند در زمینه امید آفرینی است که البته باید این امر را انجام دهد. متناوب نباشد

نماینده ولی فقیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های دانش آموزی در مدرسه انقلاب در دهه فجر یک رویداد همیشگی، دانش آموزی و محلی بود، گفت: نگاه دانش آموزان باید معطوف باشد زیرا سیاه نمایی و تخریب دشمن. موقتی نیست و دائمی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید