نیاز به ایفای نقش و نقش آفرینی در فضای مجازی/پیروزی در نبرد رسانه ای از ماست


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911518

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بر ما فرزندان ایران و کسانی که دلشان در انقلاب است و منتظران ایران مستقل است لازم است پیش برویم و قوی و مستقل بمانیم. ، برای ایفای نقش باید در عرصه رسانه و فضای مجازی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان ملت ایران جنگ ترکیبی گسترده ای را علیه ایران به راه انداخته اند و یکی از مهم ترین ابعاد این جنگ ترکیبی برنامه هایی است که از طریق رسانه های نظام و ابزارهایی که در اختیار دارند برنامه ریزی می شود. در مقابل این رسانه و فضای مجازی نسل جوان ما در تلاقی است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دشمن ناامید کردن جوانان و همه ملت ایران است، تصریح کرد: دشمن تمام تلاش، تلاش و سرمایه خود را در این زمینه به کار می‌گیرد، این بر ما، فرزندان ایران و کسانی که توان دارند، لازم است. دلهای انقلاب و اینها که منتظرند ایران مستقل پیش برود و قدرتمند و مستقل بماند، باید در عرصه رسانه و فضای مجازی نقش آفرینی کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: فعالیت و نقش آفرینی در فضای مجازی امری ضروری و لازم برای همه دست اندرکاران انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم در سراسر کشور در تمامی استان ها فرزندان خلاق و مبتکر این افراد در حال تولید محتوا برای پاسخگویی به ذائقه نوجوانان و جوانان هستند. رسانه ها را بر سلاطین و شیاطین مسلط کنید.

سلیمانی در پایان گفت: ملت ایران در این نبرد رسانه ای با همت و تلاش این نوجوانان و جوانان پیروز خواهد شد، مانند سایر نبردها، پیروزی مرهون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید