ضرورت ایفای نقش در فضای مجازی از بارزترین و بارز بسیج است


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911897

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

سردار ریحانی گفت: لزوم نقش آفرینی و تحرک در فضای مجازی از موارد بدیهی و اساسی بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار مرصاد نیوز، سردار بهمن ریحانی در اختتامیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری بسیج تولید محتوای دیجیتال اظهار داشت: ضرورت نقش آفرینی و عمل در فضای مجازی یکی از بارز و اساسی بسیج است. بودن یعنی نقش دشمنان در این فضا، هزینه ها و با برنامه ریزی های زیاد در فضای مجازی و دیجیتالی نمی توان تدافعی کرد و واکنش نشان داد، زیرا در این صورت قطعا آسیب خواهیم دید.

وی افزود: امروز دست دشمنان در فضای مجازی کمی بالاتر است اما با حضور جوانان و تفکرات ارزشمند آنها می توانیم در این بستر و سایر بسترها موثر باشیم.

سردار ریحانی تصریح کرد: امروز نیاز به فضای مجازی، ماهواره و فضای دیجیتال در همه ابعاد زندگی مردم غیرقابل انکار است و فضای مجازی به فضای واقعی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: فضای مجازی و دیجیتال می تواند پایه های علمی و حتی اقتصادی را در مسیر رشد و شتاب قرار دهد.

سردار ریحانی تصریح کرد: اگر برخی از حوزه ها مانند کشاورزی و موضوعات دیگر وارد بستر دیجیتال شود و از جوانان مستعد در این زمینه حمایت شود و زمینه فعالیت و فعالیت فراهم شود، چیزی از دشمن کم نداریم بلکه تفکر خلاق و پویاتری داریم.

وی با تاکید بر اینکه عقب ماندگی ها در حوزه حمایت باید جبران شود، افزود: امروز دشمنان از این فضا برای افزایش آسیب های اجتماعی و ترویج عدم اعتماد به نفس استفاده می کنند.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: غیرحرفه ای بودن چندان مهم نیست اما با خودباوری و خودباوری می توانیم در این فضا نیز بر دشمنان غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه در همه زمینه ها به خودباوری رسیده ایم، گفت: قبل از انقلاب اعتماد به نفس نداشتیم و معتقد بودند که نمی توانیم این کار را انجام دهیم، حتی در حوزه نظامی هم به ما اجازه تعمیر نمی دادند. قطعات.”

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: اکنون به این اطمینان رسیده ایم که دشمنان عصبانی هستند.

وی با بیان اینکه در یک دهه اخیر رشد چشمگیری در علم داشته ایم، تصریح کرد: آیا با وجود اینکه رشد علمی قابل توجهی در منطقه و جهان داریم نمی توانیم در فضای مجازی تاثیرگذار نباشیم؟

سردار ریحانی تصریح کرد: هرچند زمانی رسیدن به رشد علمی برای ما باورنکردنی بود اما اکنون رتبه اول منطقه و رتبه دهم یا یازدهم جهان را داریم.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری است که به رشد و پیشرفت رسیده است، گفت: کشوری که به رشد علمی رسیده باشد می تواند در همه ابعاد و فضاهای دیگر پیشرفت کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن می تواند با انیمیشن، رایانه و فناوری دیجیتال بر افکار جوانان ما تأثیر بگذارد. بنابراین اگر دفاعی عمل کنیم عقب می مانیم و اگر نقش آفرینی کنیم و تاثیر بگذاریم موفق می شویم.

سردار ریحانی تصریح کرد: برگزاری بیشتر رویدادهای دیجیتال و ورود بیشتر جوانان به این صحنه، شتاب و رشد کشور را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه در این رویداد آثار ارزشمندی ارائه شد و حتی برخی اولین آثار خود را ارائه کردند که مطمئناً در آینده تکمیل تر خواهند شد، افزود: حضور در چنین مسابقاتی این است که باور کنیم می توانیم.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی که در این مراسم شرکت کردند نیز معتقد بودند که ما می توانیم و کارهای خوبی ارائه کرده ایم، بر این اساس در آینده بالاتر از دشمن خواهیم بود، همانطور که امروز در یمن در بسیاری از زمینه ها چنین است. جوانی با ما یک مزیت دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید