گروه های جهادی بسیج با 500 هزار فعال آماده ایفای نقش هستند


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887467

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه های جهادی بسیج در سراسر کشور متشکل از شبکه ای از جوانان، مؤمن، انقلابی و پرتلاش با بیش از 500 هزار فعال جهادی در عرصه های خدمت رسانی آماده ایفای نقش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در گردهمایی روایت جهاد که با حضور مشترک 6 هزار نفر از گروه های جهادی و فعالان فضای مجازی بسیج در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: جهادگران تشنه هستند. خدمات و سازندگی و جهادگران جهاد تبیین شده در فضای مجازی در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گرد هم آمدند.

وی بیان کرد: بسیج به عنوان نهاد انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در خدمت به ملت کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سازمان بسیج نیز در گام دوم انقلاب آماده است تا گام های بلندی در خدمت به میهن ایران اسلامی بردارد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: این جمعیت به نمایندگی از گروه های جهادی بسیج در سراسر کشور که شامل شبکه ای از جوانان، مومن، انقلابی و زحمتکش با بیش از 500 هزار فعال جهادی در عرصه های خدمت رسانی است، آماده ایفای نقش است.

وی تصریح کرد: این شبکه در خدمت آرمان های بزرگ ایران برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی با استفاده از همه ظرفیت ملت با جوانان و جهادگران است. روحیه محوری و جهشی رو به جلو برای تحقق اهداف رهبر انقلاب فرزانه در گام دوم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حمایت از حرکت های بسیج و گروه های جهادی و نقش جوانان در تحقق شبکه سایبرنتیک مردمی انقلاب اسلامی، اقدامات عمیق بسیاری در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است. یکی پس از دیگری متوجه شدند

سردار سلیمانی ادامه داد: فرزندان ملت بار دیگر در ساختن الگوی جذاب جمهوری اسلامی و تحقق آرمان های امام راحل (ره) و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب خوش درخشیدند و کارنامه درخشانی از خود به جا خواهند گذاشت. گام دوم انقلاب

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید