پایه و اساس گروه های جهادی برای ایفای نقش در حل مشکلات کشور با تشکیل دولت مردمی تر در گذشته گذاشته شده است.


ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838378

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آموزه های بزرگ جهادگران فاطمیون خراسان رضوی؛

سردار سلیمانی گفت: با تشکیل دولت مردمی زمینه نقش آفرینی گروه های جهادی در حل مشکلات کشور و مستضعفان در خدمت به مردم عزیز بیش از پیش فراهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، سردار سرتیپ پاسدار گلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور اعضای جهادگر بسیجی با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی، برپایی بسیج سازندگی نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران بر پیشرفت و عدالت و تحقق کامل استقلال و آزادی تمرکز داشتند و یکی از زیباترین و تحسین برانگیزترین برکات، تشکیل جهاد سازندگی توسط امام راحل بود. زمان.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران اسلامی به عنوان ملتی با عزت، فضیلت و پرچم به دنبال ارائه حکومت اسلامی مبتنی بر اراده الهی متدینین و مسلمانان آزاده به عنوان الگوی جذاب برای خود هستند. در همین راستا خروج جوانان انقلابی و اطاعت از فرامین امام راحل از محرومان و مناطق روستایی در قالب یک جهاد سازندگی آغاز شد.

وی گفت: دشمن نیز آگاه است که ملت ایران در انقلاب اسلامی برای شکل‌گیری و تحقق مردم سالاری اسلامی تلاش می‌کند و اگر این الگوی جذاب کاملاً در مقابل چشم مسلمانان و مردم جهان قرار گیرد، تغییر خواهد کرد. سیر تاریخ و استعمار. «و استثمار، دزدی، غارت و قتل بر روی نظام سلطه بسته است.

سردار سلیمانی ادامه داد: مهمترین تهاجم دشمن به ایران اسلامی تجاوزات رژیم بعث عراق به نمایندگی از نظام سلطه و استکبار بود که با کمک غرب و شرق آن زمان به ایران اسلامی هجوم آوردند. “

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران به دنبال جنگ نیست، بلکه به دنبال پیشرفت و عدالت است. ملت ایران پس از قرن ها رهایی از ظلم و ستم شاهان ستمگر به دنبال الگوسازی جذاب برای بشریت است.


جهاد دفاعی ملت ایران در لبیک به امام راحل، دشمن را شکست داد

وی افزود: تلاش های مذبوحانه دشمن در این سال ها به جایی نرسیده است و اگرچه راه عدالت و پیشرفت به کندی پیش رفته است، اما جهاد دفاعی ملت ایران در لبیک به آن مرحوم باعث شکست دشمن شده است.

سردار سلیمانی گفت: فرزندان این مرز و بوم و خراسان بزرگ و خراسان رضوی همراه با نیروهای مسلح در جبهه های نبرد حضور یافتند; حتی جهاد سازندگی که برای پیشرفت و محرومیت زدایی در مناطق روستایی ایجاد شده بود، در مواقع لزوم در میدان جنگ حضور داشت و اقدام رزمی و تحسین برانگیزی داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: پس از پایان دفاع مقدس و متأسفانه در دولت سازندگی، جهاد سازندگی ملت ایران در یک وزارتخانه متحد شد و در این ادغام خدمت به محرومان و خدمتگزاران. مسیر به مناطق روستایی کند بود.”

وی افزود: با بروز این تاخیر مجدداً جوانان مؤمن، انقلابی و بیسیست به صورت داوطلبانه به مناطق محروم رفته و خدماتی را برای مناطق محروم برنامه ریزی کردند.

سردار سلیمانی گفت: با تشکیل ساختار بسیج و حضور جهادگران بسیجی در قالب گروه های جهادی و روحیه ایثار و جهاد در بخش خدمات، خدمات گسترده ای در عرصه های مختلف در حوزه های مختلف ارائه شده است. بخش هایی از کشور پهناور ما


سپاه خراسان رضوی تجربه درخشان و قابل تحسینی در نقش جهادگران بسیج دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه استان خراسان رضوی یکی از نمونه های موفق در عرصه بسیج سازندگی بوده و با ایفای نقش بسیجیان جهادگر کارنامه درخشان و تحسین برانگیزی از خود به جای گذاشته است.

وی گفت: این فعالیت‌ها در جریان مقابله ملت ایران با ویروس تاج، مجدداً به صورت هماهنگ و گسترده رصد شد. تلاش و فعالیت در تولید انبوه 20 میلیون ماسک در روز توسط گروه های جهادی بسیج به عنوان افراد کلیدی تولید شد که با افتتاح این جاده کشور ما یکی از کشورهایی بود که مردم و ناظران بین المللی می توانستند آن را تحسین کنند. از سوی دیگر سلسله اقدامات جهادی در طرح سرلشکر شهیدمان حاج قاسم سلیمانی تقدیم مردم شد و سرانجام در جریان واکسیناسیون تاج و تخت، جهادگران بسیجی ما خوش درخشیدند و یاری مومنانه داشتند.

سردار سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از این خدمات به جهادگران بسیجی تجلیل کرده اند. در این عصر کشور ما نیازمند اقدامات جهادی توده ای برای پرکردن خلأها، کمبودها و محرومیت هاست.

رئیس سازمان مستضعفین بسیج ادامه داد: با انتخابات 7 خرداد 1400 و تشکیل دولت مردمی، اساس گروه های جهادی در حل مشکلات کشور و مناطق فقیرنشین قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دستور رئیس جمهور کارگروهی در دولت تشکیل شد و این کارگروه با دستور معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزرا و آبرسانی به روستاهای آسیب دیده موضوعات مختلفی را برنامه ریزی کرد. از تنش آبی پس از تشکیل این کارگروه «و گروه های جهادی بسیج نیز در آن مشارکت دارند.

سردار سلیمانی گفت: ایجاد واحدهای تولید انرژی از جمله نیروگاه های خورشیدی کوچک خانگی برای 100 هزار واحد پیش بینی شده و برای تاسیسات نیز پیش بینی شده است. ساخت 40000 مسکن برای فقرا و پروژه‌های دیگر مانند بازسازی و نوسازی مدارس و یک پروژه بزرگ به رهبری سپاه در استان‌های خراسان رضوی و مشهد، حومه‌های مشهد را تامین می‌کند که عمیقاً حمایت و تبادل نظر با دولت است. .


اعلام نبرد گروه های جهادی در هیئت فاطمیه بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این مأموریت ها و خدمات، فضای کافی برای برنامه ریزی برای گروه های جهادی فراهم کرده است. آموزه های فاطمی گروه های جهادی بسیج سازندگی و بسیج در سراسر کشور و امروز در مشهد مقدس با همت امام رضا (ع) در حضور بسیجیان، اعلامیه بسیج در تمامی مسائل مورد علاقه ملت ایران است. و اولویت دولت وارد عرصه خواهد شد.

سردار سلیمانی گفت: مردم عزیز ما در قالب بسیج به صورت سازماندهی شده در میادین حضور دارند و این بسیج سازمان انقلاب اسلامی است که برای محرومیت زدایی به میدان می آید.

وی گفت: رزمایش فاطمیه بسیج سازندگی سرآغاز حرکتی عظیم، هدفمند و مستمر برای پیشرفت و عدالت است؛ دشمنان در تلاش هستند تا ملت ایران را از مسیر تعالی، عزت، ترقی و اعاده عظمت منصرف کنند. از این طریق از اهرم های رسانه ای استفاده می کنند و با تکیه بر فضای مجازی، به نشر اکاذیب و اکاذیب می پردازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: منشأ آلوده این دروغ در اردوگاه های منافقین در آلبانی است. از نظام سلطه پول می گیرند و عوامل نظام سلطه در این نشریه فریب خورده اند و تلاش می کنند ملت ایران را ناامید کنند.

سردار سلیمانی افزود: تجمع بسیجیان در آموزه های فاطمیون بسیج سازندگی پایانی بر تلاش های فریبکارانه منافقین است که از انقلاب اسلامی تاکنون در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستاده و به جعل اطلاعات نادرست پرداخته اند. تروریسم علیه ملت ایران.»

وی خاطرنشان کرد: بسیج پرچمدار و علمدار ایثار و ایثار در کشور است و بر اساس تدابیر و دستورات ولی امر مسلمین عمل می کند. حضور ملت ایران و مردم ما بداند که نظام اسلامی به دنبال حل مشکلات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید