این وظیفه ماست که امید را در بین مردم حفظ کنیم


ساعت: 15:39
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880879

شهردار تهران گفت: به دنبال این هستیم که مسیر تحول و پیشرفت را به گونه ای طی کنیم که تهران آینده همه ویژگی ها را داشته باشد و تلاش ما ایجاد امید و زنده نگه داشتن آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خواهرخواندگی و فرصت های مدیریت شهری تهران با اشاره به روز شهرداری ها گفت: آثار باستانی کشف شده در تهران قدمتی 7 هزار ساله دارد و شرایط ویژه ای دارد. این شهر به جایی که قبل از سال 264 بود آورده شد. پایتخت ایران بود.

وی ادامه داد: مفتخریم که امروز میزبان نمایندگان 15 شهر و 5 سال جهانی هستیم و مفتخریم که آینده را با هم می سازیم و همه کشورها باید دست به دست هم بدهند تا آینده ای بهتر بر اساس علم و فناوری بسازیم.

زاقانی با بیان اینکه هر روز گلوگاه های بیشتری در مقابل مردم ظاهر می شود، اظهار داشت: در این بین کشورهای مختلف باید دست دراز کنند، ما در شهرداری تهران آموخته ایم و دارایی های خود را در طبق اخلاص در اختیار سایر دولت ها قرار دهیم.

شهردار تهران گفت: امروز دنیا از استثمار گذشته است و ملت ها در کنار هم آینده را می سازند ما در تهران قابلیت هایی داریم که می تواند افق مساعدتری را برای جوامع بشری ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مردم تهران قدرت دارند، گفت: ما اراده مردم را موضوع قطعی نهضت می دانیم و مردم سالاری دینی به معنای محور قرار دادن مردم است.

تهدیدات تصریح کرد: در شرایطی که بسیاری از دولت ها با القای کاذب درصدد گروگان گرفتن سرمایه های مردم هستند، مردم ایران خودشان تصمیم می گیرند.

شهردار تهران با بیان اینکه حرکت خود را از جای مردم آغاز کردیم، گفت: با وجود همه تحریم های سخت حرکت خود را در محور نخبگان قرار دادیم.

وی گفت: قانون اساسی از ما به عنوان رکن اصلی مطالباتی را تعیین کرده و شوراها را موظف به تحقق اهداف کلان کرده است و باید به سمتی برویم که با تکیه بر مردم ظرفیت تهران آشکار شود.

زاکانی بیان کرد: به دنبال مسیر تحول و پیشرفت به گونه ای هستیم که تهران آینده تمام ویژگی های شهر هوشمند و توانمند مورد نظر ما را داشته باشد.

شهردار تهران با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری گفت: ظرفیت های زیادی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده ایم.

وی گفت: متأسفانه کشورهایی در دنیا هستند که به دنبال استثمار هستند و چشمشان به اموال کشورهای دیگر است و به دنبال استعمار خودشان هستند، اما با افتخار می گوییم که اگر چیزی را فتح کنیم، فتح می کنیم. آن را به کشورهای دیگر بدهید.»

شهردار تهران گفت: امروز که بدخواهان سعی در کاشت سیاهی دارند تلاش ما زنده نگه داشتن امید است و تلاش می کنیم از تمام ظرفیت خود برای سازندگی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید