اقدامات معاندین با هدایت دشمنان و استکبار جهانی/ ملت ایران هرگز رهبری و نظام را رها نمی کند.


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902124

میتبی عرب گفت: مردم ایران عاشق نظام خود هستند و هرگز حاضر نیستند مقام ولی فقیه و نظام خود را کنار بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی عرب در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به ناآرامی ها و اتفاقات در سطح ملی و تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که به خاطر این اتفاقات برای ایران مشکل ایجاد کند، گفت: ملت ما در بیش از چهل سال گذشته با شدیدترین تحریم ها مواجه است. مردم ما توانسته اند این شرایط را تحمل کنند و به خاطر نظام و رهبری شرایط را تحمل کرده اند.

سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: افرادی که به موضوعی اعتراض دارند می توانند به جای تخریب اموال عمومی اعتراض خود را به صورت مسالمت آمیز از طریق نهادهای مربوطه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات و اغتشاشات انجام شده کار مردم ایران نیست، تصریح کرد: این اقدامات ناشی از دشمنان و استکبار جهانی است که سال ها با نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان های کشور مشکل دارند و برخی جوانان تمایلی ندارند این افراد گرفتار می شوند و احساسات لحظه ای دارند.

عرب تصریح کرد: مردم ایران عاشق نظام خود هستند و هرگز حاضر نیستند مقام ولی فقیه و نظام خود را کنار بگذارند.

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران به اقدامات برخی از سلبریتی ها در رویدادهای اخیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: سلبریتی ها اعم از ورزشکار و هنرمند الگوی جامعه هستند و قطعا همه مردم، هنرمندان را به ارمغان آورده اند. ورزشکاران و سرگرمی های این مکان؛ بنابراین ورزشکاران و هنرمندان باید به وظیفه خود در قبال انقلاب و نظام عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید