توسعه شاهرود با موافقت و همدلی مسئولان استانی محقق می شود/ در تخصیص بودجه باید به جمعیت و محرومیت توجه شود

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793898

در نشست هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص پروژه های شهری شاهرود که با حضور مسئولین استانی برگزار شد، مشکلات این شهرستان و تلاش برای بهبود آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیگیری های لازم انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در سفر به شاهرود در نشست هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص پروژه های شهری شاهرود که با حضور مسئولان و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم پاک و پاکیزه هستند. واقعا معلمان دین و اخلاق

استاندار سمنان در ادامه اذعان داشت: امیدواریم با همفکری و همدلی که بین همه کارکنان شهرستان و شهرستان شاهرود وجود دارد، در آینده در بحث توسعه شاهرود و مدیریت شهری شاهد تحول بسیار خوب و شایسته ای باشیم. برای مردم شاهرود، شاهرود.»

هاشمی گفت: شهرداری شاهرود نیازمند ایجاد مناطق مختلف است که موتور محرکه مهمی برای مدیریت مسائل شهری است و برای دستیابی به اقدامات بعدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

هاشمی گفت: امروز کارگروه مسائل زیرساختی استان به روز شده و پرونده های کمیسیون ماده 5 به صفر رسیده است و امیدواریم در آینده شاهد تحول بسیار خوبی در حکمرانی شهری در استان باشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه طرح جمع آوری آب های سطحی و سیلاب ها به زودی اجرایی می شود، افزود: 450 هکتار زمین در قالب الحاق و تغییر کاربری در 21 شهر استان برای اجرای طرح پرش به داخل مسکن آماده شده است. تولید، از این نظر در کشور به استثنای استان آمادگی داریم در صورت اعلام قرارداد و طرح تیپ انتقال عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

به گفته استاندار سمنان، احداث اقامتگاه در جاده سلامت، رینگ در کمربند سبز، لزوم انتقال کشتارگاه، مجوز چاه برای آب خام و مدیریت جداسازی آب از فضای سبز شهری ایجاد فضای سبز در تپه باغ زندان، ایجاد پارکینگ برای کامیون ها و سایر مواردی که در این بازدید و جلسه هم اندیشی مطرح شد، رصد و رسیدگی خواهد شد.

در تقسیم بودجه باید به جمعیت و محرومیت توجه شود

علی عسگرهانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: شهرداری شاهرود نیازمند ایجاد مناطق مختلف است که موتور محرک مهمی برای حکمرانی شهری است و برای تحقق ردیابی در دستور کار قرار خواهد گرفت. .

هانی با بیان اینکه امسال بخشی از بودجه توسط دولت به استان ها منتقل شد، گفت: جمعیت، محرومیت و وسعت از جمله مواردی است که باید در توزیع بودجه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: درآمد در شهرداری شاهرود کم است و در عین حال تمام مردم حاضر در منطقه برای خدمت رسانی تلاش کردند و شهر کوثر یکی از مناطقی است که باید تا حد امکان مشکلات این مجموعه برطرف شود. -به زودی

وی همچنین تاکید کرد: بالغ بر 50 درصد از سهامداران شرکت سیمان ساکنان این شهرستان هستند و لازم است با دستور ویژه مدیر عامل مشکلات مربوط به تامین برق این شرکت برطرف شود تا شاهد بهره برداری کامل از این شرکت باشیم. این مجتمع تولیدی در روستا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید