مصارف بودجه های استانی نیازمند نظارت جدی است/ بودجه 1401 توجه ویژه به عدالت مرکزی در حقوق کارکنان دولت

ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801336

رئیس کمیسیون کشور و شوراهای مجلس:

سرپرست وزارت کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه نظام پرداخت حقوق کارکنان در کشور عادلانه نیست، از توجه ویژه در بودجه 1401 به عدالت در پرداخت حقوق کارکنان کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار نماینده منطقه اشکار و ندوشن یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه نظام پرداخت حقوق کارکنان در کشور ما عادلانه نیست، اظهار کرد: بی عدالتی هم ملی و هم حتی در یک نظام اتفاق می افتد و می افتد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وجود چنین بی عدالتی هایی به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: برسید.

جوکار به مطالب مطرح شده در رابطه با دریافت حقوق های بالا در وزارتخانه ها و ستادهای دستگاه ها اشاره کرد و گفت: اگر مصداقی در این زمینه وجود دارد باید گزارش شود تا پیگیری کنیم چرا که چنین مشکلی وجود ندارد. اصلا وجود دارد. “نباید در دستگاه ها دیده شود.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و ندوشان در مجلس شورای اسلامی پرداخت حقوق را بر اساس جایگاه و رتبه به درستی قضاوت کرد و افزود: اینکه یک وزارتخانه پرسنل خود را پر کند بی معنی است برای کارکنان خود مزایای کمتری بپردازید.

وی افزود: در بحث پرداخت حقوق باید انسجام جدی در این زمینه وجود داشته باشد و در صورت ارائه مستندات لازم در این زمینه بررسی و پیگیری شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدیم کارهای اجرایی در ردیف ها و استان ها انجام می شود و بحث حقوق باید به این مقوله بیشتر توجه شود.

جوکار گفت: یکی از تاکیدات ویژه در رابطه با بودجه 1401 این است که در وهله اول باید بودجه های ملی حذف و در بودجه های استانی گنجانده شود و در حوزه حقوق و دستمزد نیز عدالت خاصی داشته باشیم. “

نماینده مردم شریف شهرستان های یزد، اشکر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه از تمرکز گرایی دور شویم و تمرکززدایی را انتخاب کنیم به نفع کشور است و باید بر هزینه های بودجه در استان ها نظارت دقیق شود. منحرف نشود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید