دفاع مقدس مصداق بارز حسادت دینی ملت ایران است/ ضرورت تقویت اتاق فکر بسیجیان برای حاکمیت آینده روشن

ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800109

کریمی تصریح می کند: حماسه های زیادی در انقلاب اسلامی اجرا می شود که نشان دهنده غیرت دینی ملت است که بزرگترین آن پاسداشت مقدس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و شهدای کارمند استان مرکزی در شرکت نفت و مخابرات منطقه مرکزی گفت: و این در نتیجه مهم این است که ما در 42 سال گذشته هر جا که با صمیمیت و صمیمیت ادامه داده ایم به بزرگترین موفقیت دست یافته ایم.»

وی افزود: همچنین مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم کوم در خصوص اهمیت غیرت دینی سخنانی را بیان کردند که نشان دهنده اهمیت حسادت دینی است و در مجموع می توان گفت که حسادت دینی کشور را در بحران نجات داده و به نتیجه رسیده است. موفقیت بزرگ. .

سردار کریمی بیان می کند: در دوران انقلاب اسلامی حماسه های زیادی اجرا شد که نشان دهنده غیرت دینی ملت بود که بزرگترین آن پاسداشت مقدس بود و شهدا و رزمندگان در کنار مردم با غیرت دینی بزرگترین موفقیت ها و افتخارات را برای ایران رقم زدند.

وی ادامه داد: حراست مقدس مانند گنجینه گرانبهایی است که هر چه بیشتر از این گنجینه بزرگ استفاده کنیم راه موفقیت بهتر به روی ما باز می شود و علاوه بر این که بسیاری از دستاوردهای انقلاب الگوبرداری شده است. دفاع مقدس، پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت است.» این برگرفته از الگوی حراست مقدس است و از این رو این فرهنگ ارزشمند باید در همه بخش ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرمانده سپاه روژولا استان مرکزی افزود: فرهنگ و روحیه بسیجی یکی از شاخصه های مهم دفاع مقدس بود و فرهنگ بسیجی توانست کارآمدی خود را در دفاع مقدس به اثبات برساند. فرهنگ بسیجی در ۴۲ سال گذشته نه تنها دستاوردهای بسیاری در بخش‌های مختلف ایجاد کرده، بلکه تهدیدات علیه نظام اسلامی را خنثی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز به برکت فرهنگ و تفکر عاشورایی و از خودگذشتگی ملت ایران، انقلاب اسلامی در اوج است، گفت: تفکر و شهادت عاشورایی در هر جامعه ای طنین انداز است که جامعه شکست نمی خورد و تسلیم نمی شود. اجبار.

سردار کریمی با اشاره به اینکه در چهل سال اول انقلاب موفق جهاد، سطح راهبردی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، افزود: تمام تلاش ما باید این باشد که ارزش های اسلامی و انقلابی در اقصی نقاط کشور طنین انداز شود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نماد امید و استقامت در جهان اسلام شده است، گفت: یکی از بزرگترین اقدامات شهید سلیمانی، ملت سازی برای رسیدن به اهداف و ترویج مکتب اسلام ناب محمدی بود. به سراسر جهان صادر می شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به وظایف مهم بسیجیان در چهل سال دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب مهم ترین وظایف بسیجیان تحقق مولفه های دوم تا است. در تهیه و اجرای چشم انداز و آینده روشن انقلاب اسلامی نقش دارند.

وی گفت: بسیج در همه مأموریت ها به دنبال الگوسازی است و همه تلاش بسیج در عرصه های مختلف سازندگی ایران قوی است و راهش اجرای گام دوم و تحقق ارزش های اسلامی در نقاط مختلف کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید