شهید سلیمانی مصداق بارز حکومت جهادی / در وزارت ملت کارگر از کارفرما جدا نیست

ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799430

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان مطرح کرد؛

ابراهیمی گفت: همه می دانیم که شهید سلیمانی نمونه بارز یک مدیریت جهادی بود که بعد از ولایت فقیه در میادین حضور داشت. در عرصه اقتصاد با مثال زدن از این حکومت جهادی و حمایت همه مردم و همه کارآفرینان می توان مشکلات و موانع را برطرف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ج مصاحبه با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز می گوید: کارگران، کارفرمایان، تعاونی ها و کارآفرینان هرمزگان سربازان جنگ اقتصادی هستند که با الگوبرداری از میدان شهید قاسم سلیمانی با وجود همه سختی ها و مشکلات همواره همگام با ولایت و وفادار به نظام هستند. آرمان های والای جمهوری اسلامی

ابراهیمی افزود: در طول این سال ها که در خدمت این جامعه بزرگ و عزیز بوده ام، شاهد حمایت ها و تلاش های مثال زدنی این اقشار در تمامی عرصه های مورد نیاز، در قالب کار یا حضورهای دیگر بوده ام. شارژ.

وی تاکید کرد: خدمت به این جامعه برای من افتخار بزرگی است و خداوند را شاکرم که این فرصت را به من داد تا خدمتگزار کوچکی برای این عزیزان باشم و امیدوارم توانسته باشم قدم های کوچکی در جهت خدمت به این عزیزان بردارم. همانطور که شایسته است.»

مدیر کل تعاونی ها، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان وی افزود: وزارت مردم در دولت یازدهم می داند که بار اقتصاد کشور بر دوش کارگران و کارفرمایان است بنابراین رفاه کارگران را افزایش می دهد و شرایط بهتری را برای تولید و رفع موانع فضای کسب و کار به عنوان یک راهبرد راهبردی فراهم می کند. سیاست وزارت کار: «و مراقبت اجتماعی در دستور کار است.

ابراهیمی افزود: در وزارت مردم کارگران از کارفرما جدا نیستند. این دو مانند بال های کبوتر می توانند همزمان رشد کنند تا کارگر کارخانه و شرکت را توسعه دهد و توسعه فعالیت کارگاه ها به رفاه و شکوفایی کارگران منجر شود. . دولت، کارگران و کارفرمایان، اصل اساسی کلیه فعالیت های GDTS است که در تمامی تصمیمات و برنامه ها به دنبال رعایت این اصل اساسی بوده است.

وی اذعان داشت: همه می دانیم که شهید سلیمانی نمونه بارز حکومت جهادی بود که بعد از ولایت فقیه در میادین حضور داشت. در عرصه اقتصاد با مثال زدن از این حکومت جهادی و حمایت همه مردم و همه کارآفرینان می توان مشکلات و موانع را برطرف کرد.

مدیر کل تعاونی ها، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان وی افزود: اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهاد معنا پیدا می کند، نمی توان انتظار داشت که اصول اقتصاد مقاومتی بدون مدیریت جهادی محقق شود و مدیریت جهادگران نیازمند حضور عملی و همراهی مردم است. ” وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ما در تلاش هستیم تا از طریق توسعه کارآفرینی و اشتغال، بهبود روابط کار، تقویت موقعیت های همکاری، حمایت از نیروی کار، توسعه فرهنگ کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار حرکت کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد ایران توسعه کارآفرینی جهادی و به کارگیری اصول اقتصاد مقاومتی است. بگیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید