رای وتوی ایالات متحده مصداق بارز تضییع حقوق ملت‌های مظلوم و حمایت از زورگویان عالم است



خطیب جمعه رشت:

خطیب جمعه رشت گفت: رای وتوی آمریکا مصداق بارز تضییع حقوق ملت های مظلوم و حمایت از ظالمان جهان است.

رای وتوی آمریکا مصداق بارز نقض حقوق ملت های تحت ستم و حمایت از ظالمان جهان است.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی بزرگ این شهر با اشاره به نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد که بنا به درخواست دبیر شورای امنیت سازمان ملل متحد برگزار شد. ژنرال این سازمان و به منظور جلوگیری از حملات وحشیانه. اسرائيل در غزه برگزار شد، وی رای وتوی آمریکا در این نشست را مصداق بارز نقض حقوق ملت های مظلوم و حمایت از زورگویان در سراسر جهان دانست و توضیح داد: در جلسه اخیر شورای امنیت همه اعضا رای به توقف برجام دادند. حملات اسرائیل غاصب به غزه، اما آمریکای جهان‌خوار با گرفتن امتیاز وتو از این تصمیم برای ورود به عرصه کشتار بی‌اثر، بزدلانه و غیرانسانی زنان و کودکان بی‌گناه در غزه حمایت کرد.
آیت الله فلاحتی همچنین تصریح کرد: این وتوی آمریکا سران استکبار جهانی را بیش از پیش مورد تنفر ملت های جهان قرار داده است.
امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ظهور مفاسد اقتصادی در برخی نهادها و ورود قوه قضائیه به این حوزه افزود: فساد در دستگاه ها صرف نظر از وسعت و مقیاس، مذموم و نامناسب برای همگان است. جا برای نظام هست.کادا باید با اقتدار و دقت به این موضوع مهم بپردازد.

خطیب جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بر لزوم ترویج فرهنگ فاطمیه در بین نسل جدید و آینده تاکید کرد: علاقه و عشق به حضرت زهرا(س) صدها نعمت و برکت برای پیامبر عظیم الشان اسلام به ارمغان می آورد که مؤمن می تواند با تمسک به او سعادت ابدی خود را تضمین کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود هفتم آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و فواید این وحدت را که با درایت و تدبیر امام راحل به منصه ظهور رسید تشریح کرد. : پیشرفت علمی ایران در عرصه جهانی و پیشرفت روزافزون آن در دستیابی به علوم و فنون مختلف، این یکی از ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه است که باعث شد دشمنان این مرز و بوم دست از طمع خود بردارند. مراکز علمی این سرزمین است و نمی توانند مانع رشد علم و دانش شوند.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.