آمریکا مصداق بارز نقض حقوق بشر است


ساعت: 17:10
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880591

زوانت با تاکید بر اینکه آمریکا یکی از مصادیق بارز نقض حقوق بشر است، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای تبیین جنایات آمریکا برای نوجوانان و جوانان و آگاه سازی مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقجواد زوانت امروز در یادواره شهدای ترور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جنایات و اقدامات تروریستی استکبار محدود به ایران نیست و شاهد نقض حقوق بشر توسط آمریکا در اقصی نقاط جهان هستیم. وی گفت: آمریکا همیشه مدعی حقوق بشر در جهان است اما از اصلی ترین آنها به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر شناخته می شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام حکومتی به حقوق بشر و انسانیت اعتقادی ندارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: بزرگترین دشمن انسانیت و حقوق بشر شیطان بزرگ و آمریکاست.

وی با اشاره به هفته بازنگری حقوق بشر آمریکا گفت: سوء قصد به مقام معظم رهبری، بمباران حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از نیروهای نظام، بمباران مردم سردشت، شهادت آیت الله صدوقی و شلیک مستقیم موشک آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی یکی از مهمترین مصادیق حقوق بشر آمریکایی است.

والی در ادامه نظام سلطه را یکی از بزرگترین دشمنان بشریت می داند و می افزاید: امروز آمریکا هر روز به نابودی نزدیک می شود زیرا در هر 24 ساعت در آمریکا 28 نفر بر اثر خودکشی و جنایت کشته می شوند.

کانکونت ابراز داشت: خون مظلومان کشورهای جهان سوم سوخت آمریکا شده است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی این دنیای استکباری خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مشکلات داخلی ایران بسیار کوچکتر از مشکلات برخی کشورهای غربی است، خاطرنشان کرد: تعدادی از اموال واقعیت ها را تحریف می کنند تا در تریبون های رسمی کشور مقبولیت پیدا کنند و این نشان دهنده حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی است. ایران.

وی با بیان اینکه نظام لیبرال دمکراتیک آمریکا به آخر خط رسیده و رو به افول است، خاطرنشان کرد: دنیای امروز انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده است، بنابراین ایجاد امید در جامعه از وظایف ماست و در جنگ اقتصادی دست از جراحی اقتصادی برداریم. دشمن را نیز پیروز خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد و شهادت در مکتب ائمه انقلاب و پیروی از خط قرمز عاشورا است، گفت: شهادت در راه خدا مقدس و از اهمیت بالایی برخوردار است، مهربانی است.

استاندار خراسان جنوبی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور افزود: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای تبیین جنایات آمریکا برای نوجوانان و جوانان و آگاه سازی مردم است.

لازم به ذکر است خراسان جنوبی دارای 34 شهید تروریست است و 15 تا 12 تیرماه به عنوان هفته کتابخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید