حفظ حسادت دینی و تقویت معنویت در جامعه از ضروریات ادامه راه در گام دوم انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی چهارشنبه شب در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستای هفت تک شازند اظهار داشت: تمدن اسلامی یک ضرورت مهم است و جوانان یک ضرورت مهم دارند. نقش بازی کردن. .

وی افزود: ملت ایران با وجود توطئه های دشمنان با روحیه انقلابی و بسیج اجتماعی با ایفای نقش در جهادگران مختلف 43 ساله قوت و سربلندی یافته و امروز علاوه بر شاهد دستاوردهای بزرگ در کشور، به برکت انقلاب ما در بسیاری از بخش ها شاهد خودکفایی هستیم.

سردار کریمی گفت: در چهل سال اول انقلاب اسلامی از سطح راهبردی عبور کرده ایم و برای بقا باید سطح عقیدتی را ادامه دهیم و در این مرحله اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و به آن دست یابد. ارزش های اسلامی باید در تمام نقاط کشور جاری باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نکات برجسته مقام معظم رهبری در چند سال گذشته روایت صحیح وقایع و حماسه های انقلاب اسلامی بوده است، گفت: روایت صحیح حماسه ها از ابعاد مختلف وارونه و به دنبال انحراف است. افکار عمومی که در چند بیانات معظم له به آن جهاد گفته شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خواستار جهاد در صحنه و ادامه فعالیت های موثر شد و افزود: امروز دشمن در همه راهبردها در مقابل انقلاب با شکست های جدی مواجه است و در اوج ناتوانی در تحول از درون و مبارزه است. نرم باشید و توضیح دهید که جهاد می تواند توطئه ها و راهبردهای دشمنان را شکست دهد.

وی در این خصوص توضیح داد: تحریف واقعیت ها، تشویق به یأس و ناامیدی، نادیده گرفتن ضعف ها و شکست های سنگین آنها، نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی، کاهش حسادت مذهبی، ایجاد اختلافات قومیتی و قبیله ای، ایجاد ناکارآمدی در مسئولان و انقلاب و راه اندازی. عملیات روانی علیه ملت یکی از مهمترین راهبردهای دشمنان در جنگ نرم است و قطعاً با اجرای جهاد دشمن فلج خواهد شد.

سردار کریمی تاکید کرد: حفظ حسادت دینی و تقویت معنویت در جامعه یکی از گام های ضروری برای تداوم در گام دوم انقلاب است چرا که معنویت و غیرت دینی در برهه های مختلف رمز نجات ملت بوده و بسیاری از تهدیدها را به تبدیل کرده است. فرصت ها . .

وی افزود: ملت ایران در 43 سال گذشته با غیرت دینی و بصیرت دینی آشوب های دشمن را خنثی کرده است و فرصت ها و دستاوردهای زیادی با غیرت دینی ایجاد شده است و این موضوع باید هر روز تقویت شود. “

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: جبهه استکبار در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی همواره دچار خطای محاسباتی شده است و امروز دشمن در جنگ اقتصادی شکست خورده و به فضل الهی با شکست سختی مواجه خواهد شد. جنگ تلفیقی این امر مستلزم احساس مسئولیت و تکلیف است و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به جهاد انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید