اشتغالزایی محصول حمایت از تولید است/ ظرفیت نخبگان و جوانان مستعد در عرصه تولید جهش بزرگی دارد


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817064

گودرزی گفت: ظرفیت جوانان نخبه و توانمند و تکیه بر توانایی ها و شایستگی های کلیدی این کشور می تواند جهش بزرگی در عرصه تولید داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گودرزی در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از نامگذاری سال، شعار سال جدید را تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغال نامیدند که نشان دهنده اهمیت تولید است. “

وی گفت: حمایت از تولید ستون فقرات اقتصاد پایدار است. ممکن است کشور از شوک های خارجی آسیب نبیند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه دشمنان با تغییر روش ها و روش های مختلف سعی در تعامل با ما دارند دردی از اقتصاد دوا نمی کند بلکه درمان اصلی اقتصاد در کشور ما این است که تقویت تولید داخلی

گودرزی گفت: در این راستا هر چه مهارت بیشتر و با نگاه دقیق، تخصصی و علمی گام های بیشتری برداشته شود و استفاده از دانش در صنعت و تولید به طور طبیعی شاهد بهره وری بیشتر خواهیم بود.

وی بیان کرد: با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان می توان یک شبه و با پشتوانه ظرفیت داخلی کشور و همچنین ظرفیت نخبگان و جوانان توانمند و با تکیه بر توانمندی ها و شایستگی های کلیدی کشور، مسیر طولانی را طی کرد. ما می توانیم جهش هایی در تولید داشته باشیم. “او به عظمت دست یافت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امسال مقام معظم رهبری بر نگاه دانش بنیان تاکید داشتند که نشان از توجه و تمرکز بر مهارت آموزی دارد. بنابراین استفاده از دانش در تولید و گذار به تولید دانش بنیان ما را به اهداف بزرگی در اقتصاد سوق می دهد و پیگیری این امر موجب توسعه اشتغال می شود.

وی گفت: اشتغالزایی محصول حمایت از تولید است و حمایت از تولید از منظر دانش بنیان قطعا ارزش افزوده بیشتری را به همراه خواهد داشت.

گودرزی با اشاره به افتتاح کارخانه شیرخشک بورژوازی در آخرین روز سال 1400 افزود: اشتغال. ما شاهد افزایش امید در زندگی مردم و پیشرفت کشور هستیم. «عزیز باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید