ثبت نام بیش از 8 هزار نفر در طرح ملی مسکن فریدونکنار و بابلسر / 3700 نفر مشخص شد.


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809843

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار اعلام کرد؛

محمد فاطری از ثبت نام بیش از 8 هزار نفر در طرح ملی مسکن شهرستان های فریدونکنار و بابلسر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد فاطری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن در فریدونکنار و بابلسر گفت: 8 هزار و 484 نفر در این دو شهرستان در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 5 هزار و 351 نفر برای بابلسر و 3 هزار و 133 نفر برای فریدونکنار ثبت نام شده اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار گفت: تاکنون 2 هزار و 314 نفر از بابلسر و هزار و 450 نفر که برای فریدونکنار ثبت نام کرده اند بهسازی شده اند.

فاطری گفت: چهار نقطه در فریدونکنار برای ساخت طرح ملی مسکن مشخص شده و در حال رایزنی برای نهایی شدن زمینه این پروژه هستیم. ابتدای پروژه بر روی زمین تخریب شد.

این مسئول افزود: دو پروژه ملی مسکن در بابلسر در دست ساخت داریم و زمین دیگری نیز شناسایی شده که در تلاش هستیم آن را نهایی کنیم.

وی افزود: تاکنون برای 800 نفر پرونده تشکیل شده که در دست بررسی هستند، کار در حال انجام است و هر هفته حدود 200 نفر فیلتر می شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدنکنار با اشاره به اینکه افراد مجرد می توانند برای ادامه ثبت نام در این طرح اقدام کنند، خاطرنشان کرد: سایت ثبت نام برای مردان مجرد 23 تا 44 سال باز است و با ثبت نام می توانند کارهای اولیه را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید