3800 خانوار تحت پوشش کمیته امداد قزوین بی خانمان هستند

وی افزود: مددجویان با حمایت کمیته حمایت تقریباً شناور هستند به طوری که در سال گذشته تعداد افراد تحت پوشش این نهاد در استان قزوین 32 هزار خانوار شامل 62 هزار خانوار بوده و امسال این تعداد به 34 هزار خانوار رسیده است که متشکل از 60 هزار خانوار است. مردم. “



مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد در واقع در تلاش است تا خانواده های تحت حمایت را قادر به رفع نیازهای خود کند، زیرا بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن، فرهنگی و اشتغال است که با خودکفایی این خانواده ها به خودکفایی رسیده اند. با پرداختن به این مسائل، موسسه را ترک می کند.



وی گفت: اکثر افرادی که به طور مستمر از کمک های کمیته امداد بهره مند می شوند، کسانی هستند که سن بالایی دارند یا به دلیل مشکلات خاص قادر به کار نیستند.

در استان قزوین 64 خیریه وجود دارد

حقگویان با اشاره به ساماندهی موسسات خیریه در استان قزوین گفت: بسیاری از خیریه های فعلی در واقع همان موسسات خیریه ای هستند که توسط کمیته حمایت به عنوان خیریه و دسترسی به سامانه های جامع برای کمک و اطلاع رسانی تنظیم و قانونی شده و تحت حمایت کمیته حمایت قرار گرفته اند. «به منظور شناسایی نیازمندان، آنها ممکن است بتوانند به همه فقرای جامعه کمک مساوی کنند.



وی از فعالیت 162 خیر در استان خبر داد و گفت: در استان قزوین 64 خیر وجود دارد که از این تعداد 31 مرکز با هماهنگی کمیته استانی به خدماتی که ارائه می دهند کمک می کنند.

این مسئول تصریح کرد: سال گذشته حدود 2600 تبلت به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شد و امسال 850 تبلت تهیه و توزیع شد.

اعطای 59 میلیارد تن اعتبار مسکن به مشتریان استان قزوین



وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که در استان می خواهیم به آن دست یابیم، تامین مسکن افراد نیازمند حمایت است و تاکنون یک هزار و 363 مسکن در سراسر استان خریداری، تکمیل، نوسازی یا نوسازی شده است و بر همین اساس استفاده می کنیم. ظرفیت سایر دستگاه ها برای دستیابی به اهداف و تسهیل در انجام چنین وظایفی.



حقگویان افزود: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، ساخت 100 واحد مسکونی در روستاها فعال و حدود 250 واحد مسکونی در غرب کشور ساخته می شود. و منطقه الموت شرقی.»



وی با بیان اینکه امسال 59 میلیارد تن وام مسکن اعطا شده است، گفت: در حال حاضر 3 هزار و 800 خانوار با حمایت کمیته امداد قزوین مستاجر و فاقد مسکن هستند.



مدیرکل مددکاری استان قزوین در پایان گفت: کمیته مددکاری در راستای ترویج فرهنگ قزالحسنه اقدام به راه اندازی صندوق مددکاری قزالحسنه کرده و وام های قزالحسنه را به صورت کامل بدون کارمزد به مددجویان بازپرداخت می کند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید