خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبرداد؛

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با مساعدت امداد و همت بلند خود در مسیر اشتغال، به خودکفایی رسیدند.


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلندای همت با عنوان جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان، با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان، عنصر اساسی برنامه های این نهاد است، ادامه داد: ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کار پایدار، یکی از مهمترین عوامل در مسیر دستیابی به خودکفایی و استقلال مادی خانوارهای تحت حمایت است.

این مقام مسئول به نقش راهبران شغلی در اشتغالزایی برای مددجویان اشاره داشت و افزود: مهارت آموزی، تامین مواد اولیه، نظارت بر کیفی سازی تولید و بازاریابی، از جمله وظایف راهبران شغلی برای کسب درآمد پایدار مددجویان است.

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه اشتغال، عزت نفس فردی و اجتماعی را برای مددجویان به ارمغان می آورد، گفت: ۸۶۳۰ خانوار مددجو با مشاوره، آموزش، ایجاد بسترهای شغلی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، به خودکفایی رسیده اند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید