راه اندازی سه سامانه در چهارمحال و بختیاری/ 44 هزار خانوار زیر نظر کمیته امداد استان


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812496

کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری همگام با سراسر کشور در حال استقرار و اجرای سامانه هوشمند امدادی با عنوان انحصاری سها همزمان با سراسر کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست خبری گفت: سامانه امدادی هوشمند و کارآمد در بستر فناوری های نوین به منظور کارآمدی خدمات رسانی به مشتریان در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.
وی افزود: تمامی امکانات استان برای بهبود، ساماندهی و انتقال اطلاعات دقیق و موثق به سامانه جدید برای تحقق این هدف بسیج شده است.
محمدی ادامه داد: سامانه جامع مددکاری هوشمند و مؤثر به منظور ایجاد ارتباط هوشمند بین نیازمندان، نیازمندان و حامیان طراحی شده است.
وی اذعان داشت: با ایجاد این سامانه، کد ملی، کدپستی و شماره همراه ارباب رجوع درخواستی دریافت می شود و با این مرحله وارد فاز جدیدی از کمیته امداد خواهیم شد.
محمدی افزود: روز شنبه 14 اسفندماه با حضور رئیس جمهور سامانه سها همزمان با سراسر کشور فعالیت می کند.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بهتیاری گفت:
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی کمیته امداد، بررسی و شناسایی نیازمندان و فقرزدایی و محرومیت زدایی است تصریح کرد: در حال حاضر 44 هزار خانوار (102 هزار نفر) از کمیته امداد استان خدمات دریافت می کنند.
محمدی با اشاره به اینکه اپلیکیشن های مختلفی برای جمع آوری کمک های مردمی راه اندازی شده است، گفت: از طریق سامانه و اپلیکیشن ها می توان به مددجویان کمیته امداد کمک کرد و در کمتر از یک ثانیه به حساب کمیته امداد مراجعه و بین مردم توزیع کرد. نیازمند.”


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید