راه اندازی سامانه جامع هوشمند و سامانه پیشنهادات مردمی در کمیته امداد/ارائه 9000 خدمت تا پایان سال

ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 14/06/09
کد خبر: 1787571

مدیرکل کمیته یاری امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اعلام کرد؛

سلم آبادی با بیان اینکه سامانه جامع امدادی هوشمند و مؤثر از امروز ششم آذرماه راه اندازی می شود، گفت: سامانه عرضه های مردمی فعال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به راه اندازی سامانه کمیته پیشنهادات مردمی و سامانه کلی هوشمند و کارآمد همیاری این کمیته اظهار داشت: از امروز آذرماه جاری است. 27، سیستم امدادی کلی هوشمند و مؤثر می شود.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان واجد شرایط، سامانه امدادی کلی علاوه بر هوشمند بودن موثر خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: بر اساس نامه ای که در سال 94 از سوی کمیته امداد به مقام معظم رهبری ارائه شد، ایشان اعلام کردند که امداد باید تا پنج سال آینده هوشمند و موثر باشد.

سلم آبادی گفت: در این راستا کل سامانه امدادی هوشمند و مؤثر به 27 پایگاه متصل شده و در این اقدام دهک های پایین جامعه شناسایی می شوند.

وی بیان کرد: برای این منظور کد پستی و شماره تماس جدید (موبایل) به نام سرپرست خانوار در سامانه ثبت می شود تا تمامی خدمات انجام شده برای مراجعه کننده ارسال شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از امروز کار ویرایش اطلاعات مشتریان برای امدادرسانی در تمامی ادارات معیشتی، تبصره 14 و چندین سرویس ویرایش شده است و این اقدام باید در هر سال انجام شود. دو ماهه یعنی تا پایان ژانویه

سلم آبادی خاطرنشان کرد: سامانه هوشمند و کارآمد موجب توزیع عادلانه خدمات می شود.

وی گفت: برای 52 هزار خانوار با حمایت امداد خراسان جنوبی در تمامی ادارات، اطلاعات ویرایش و اطلاعات از نرم افزار قدیمی به نرم افزار جدید سامانه هوشمند و کارآمد منتقل می شود.

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تلاش کنیم طی دو ماهی که اطلاعات به سامانه جدید مهاجرت می کند مستمری هیچ خانواده ای کاهش نیابد، افزود: soha.emdad است. ir

سلم آبادی به سامانه سامانه طرح های مردمی اشاره کرد و گفت: این سامانه دو هفته است که در کشور فعال است.

وی تصریح کرد: سیاست های مددکاری در بحث کلی کشور استفاده از نظرات و پیشنهادات خیران، مددجویان مددجو، کارشناسان و عموم مردم در بحث ارائه خدمات به جامعه هدف و پیشبرد اهداف کمک است. “

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: چشم انداز 10 ساله امداد فراخوانی مردم از طریق نظام برای رسیدن به اهداف و در این راستا ارائه بهترین، مؤثرترین و کاربردی ترین نظرات هر یک بار است. 6 ماه پاداش داده می شود.

سلم آبادی خاطرنشان کرد: آدرس اینترنتی سامانه پیشنهادات مردمی pishnahadat.emdad.ir است.

وی با اشاره به آخرین تحقیقات انجام شده در زمینه ارائه خدمات تسهیل گری در سه بخش، نیاز به حمام، سرویس بهداشتی و گازرسانی در شهریور ماه جاری را عنوان کرد و گفت: برای هر سه بخش در مجموع 9001 خدمت نیاز است. احداث و بهسازی حمام برای امداد رسانی به مددجویان در مناطق محروم و محروم 2032 مورد، سرویس بهداشتی 2277 مورد و گازرسانی به منازل 4692 مورد شناسایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: اگر قرار باشد برای هر خدمت حداقل 10 میلیون تن اهدا شود، به 91 میلیارد تن منابع نیاز داریم که در این راستا پنج میلیون تن به صورت رایگان و پنج میلیون تومان اهدا می شود. قرض الحسنه چهار درصد به مشتریان پرداخت می کرد در حالی که پیمانکاران داخلی استان و کاهش همکاری مهندسان نظام مهندسی این کار را انجام دادند.

سلم آبادی افزود: از شهریورماه تاکنون 7800 مورد از 9001 مورد را تایید کرده ایم و تعهد ما بر این است که این 9001 خدمت را در سه بند ذکر شده تا پایان امسال به افراد شناسایی شده ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای کل کشور ارائه خدمات در این سه بند برای 26 هزار و 152 خانوار در نظر گرفته شده است که از این تعداد بیش از 8 هزار کمک هزینه برای خراسان جنوبی جذب شده است.

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مددجویان نگران نباشند که حق محرومیت خود را از دست بدهند چرا که در این سامانه جامع و اثربخش مستمری به خانواده های نیازمند پرداخت می شود که به شرح زیر است. در دهک های پایین حتی در مواردی به جای مددجویان برای استخدام نیروی کمکی، ارباب رجوع هدایت و وضعیت بررسی و خدمات رسانی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید