حمله اراذل تهران پارس به روحانی/ ورزش صبحگاهی به حمام خون تبدیل شد


ساعت: 09:31
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1884011

یک روحانی که برای پیاده روی به پارک پلیس در منطقه پارس تهران رفته بود مورد حمله راهزنان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت السلام مهدی فخارپور که برای پیاده روی روزانه به پارک پلیس در منطقه تهران پارس رفته بود، فکر نمی کرد ورزش صبحگاهی اش در یک چشم به هم زدن به حمام خون تبدیل شود. .

مهدی فخارپور اولین شهروندی نیست که قربانی اراذل و اوباش می شود و آخرین نفر هم نخواهد بود. او اکنون در بیمارستان امام حسین (ع) است و با اینکه بینایی اش کم شده است، اما وضعیت جسمانی خوبی ندارد.

حجت الاسلام مهدی فخارپور ماجرای ضرب و شتم وحشیانه خود توسط راهزنان را اینگونه توضیح می دهد: چهارشنبه 31 تیرماه برای ژیمناستیک صبحگاهی به بستان پلیس در منطقه تهران پارس رفتم. داشتم راه می رفتم که ناگهان دخترهای جوانی را دیدم که با سر و صدای زیاد از پارک می دویدند.

فخارپور ادامه داد: لحظاتی بعد متوجه شدم 5 یا 6 نفر از اراذل و اوباش که مشروبات الکلی مشخصی داشتند به پسر جوانی حمله کرده و با قمه و چوب به او حمله کردند.

وی افزود: پس از مشاهده این ماجرا خیلی سریع به پسر جوان کمک کردم و سعی کردم او را از دست راهزنان نجات دهم اما در یک چشم به هم زدن با قمه، چوب و شیشه شکسته نیز هدف ضربات مرگبار قرار گرفتم. و دقایقی بعد بلافاصله با یک خودرو از محل متواری شدند.

حجت الاسلام مهدی فخارپور در خصوص شدت جراحات چشمی خود می گوید: متاسفانه در این درگیری دست، صورت و چشمانم به شدت آسیب دید. دید یک چشم در اثر برخورد شیشه شکسته تار می شود.

وی گفت: این حادثه به کلانتری 126 تهران پارس اعلام شده اما تاکنون نتیجه ای از اقدام پلیس در این زمینه گزارش نشده است.

انتهای پیام/
منبع: همشهری

دیدگاهتان را بنویسید