دشمن باید آرزوی ایران برای سوریه را دفن کند/ خون پاک شهدای شاهچراغ مهر پایانی بر تحرکات ضدامنیتی است


ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907373

بوشادی گفت: دشمن به دنبال تداوم ایجاد ناامنی در جامعه و سوریه ای کردن کشور عزیزمان است که باید این آرزو را به گور برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد بوشادی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خاورستان با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ گفت: یقینا جنایات وقیحانه و فجیعی مانند حادثه تروریستی شاهچراغ که توسط عناصر تکفیری و به دنبال آن بی گناه انجام شد. مردم و آنها بدون هیچ جنایتی کشته می شوند، این نشان دهنده ماهیت شیطانی و ظلم قلب این گروه های تروریستی است.

وی افزود: متأسفانه دشمن در این حادثه; او در جریان اغتشاشات از میدان های ایجاد شده توسط برخی عناصر نادان و ناآگاه برای ایجاد رعب و وحشت، ناامنی و بی نظمی در جامعه استفاده کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همه مردم ایران با خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، شهدای مظلوم در هنگام اذان، در حال نماز و در مکان امن همدردی می کنند. همچنین آحاد ملت انقلابی و قهرمان ایران با حمایت و همدردی با سه دانشجوی جان باخته و آرتین عزیز که خانواده اش را از دست داده اند، ضمن محکومیت این جنایت، خواستار مجازات اشد عاملان این حادثه هستند.

وی با اشاره به اینکه قطعاً این جنایات و اتفاقات ریشه در ترس دشمن از ایران قدرتمند دارد، گفت: دشمنان قسم خورده که قدرت منطقه ای ایران را نمی بینند، سعی دارند کشور را ناامن کرده و از عناصر تکفیری استفاده کنند. حمله به اختلافات مذهبی باعث ایجاد خللی در وحدت ملی ما می شود و به صفوف تنگ ملت آسیب می رساند.

بوشادی افزود: دشمن با این اقدامات تلاش می کند؛ ایران قدرتمندی که در حال شکل گیری است و قوی تر از گذشته خواهد بود را تحت تأثیر قرار دهد و با شبهه کاذب خود جلوی نفوذ و گسترش قدرت منطقه ای ایران را که امروز به عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می شود، بگیرد. اما او قطعا این آرزو را به گور خواهد برد.


ما با یک جنگ ترکیبی روبرو هستیم

وی بیان کرد: متأسفانه امروز کشور با جنگ ترکیبی مواجه است و استکبار جهانی در دهه های اخیر به موضوع خونریزی و تهاجم فرهنگی می پردازد و از سوی دیگر با تحریم های ظالمانه به مشکلات اقتصادی کشور دامن می زند. طرف دیگر اقدامات دشمن، عملیات خرابکارانه – تروریستی است که توسط سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در منطقه ردیابی می شود.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اتفاقات اخیر باعث شده است که دشمن به کشور ما طمع کند و فکر کند در این شرایط; این احتمال وجود دارد که با تحرکات تخریبی و فریب عده ای پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سست کند.

بوشادی تصریح کرد: اغتشاشات اخیر به بهانه درگذشت مرحوم مهسا امینی و با فضاسازی توسط امپراتوری رسانه ای غرب شکل گرفت و به دنبال آن موج ظالمان و تحریک برخی سلبریتی ها و چهره های برجسته اجتماعی، ایجاد زمینه ساز شبهه و فضاسازی هیجان کاذب ایجاد کرد و باعث شد عده ای فریب خورده به خیابان ها بیایند و مطالبه مرگ امینی را مطرح کنند.

وی افزود: این در حالی بود که این اعتراضات بر اساس اطلاعات نادرست بود که همه مقامات رسمی آن را رد کردند و به نوعی کذب بود. او محور شرارت شد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اکنون نیز دشمن به دنبال تداوم ایجاد ناامنی در جامعه و سوریه ای شدن کشور عزیزمان است که باید این آرزو را به گور برد.

وی گفت: دشمن با دامن زدن به اختلافات قومیتی و مذهبی و برخی تحریکات در منطقه سیستان و بلوچستان و کردستان می خواهد دامنه اختلافات را افزایش داده و فضای کشور را متشنج کند اما قطعا خون پاک شهدای امنیت و مطهر است. شهدای حرم احمد ابن موسی(ع) وحدت و انسجام بیشتری را برای مردم به ارمغان آوردند و مهر نهایی این حرکت های ضدامنیتی خواهند بود.


دفاع از حقوق آحاد جامعه، برخورد قاطع با عوامل و عاملان جنایت هولناک شاهچراغ

بوشادی با اشاره به اینکه کشتی انقلاب اسلامی با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری از این طوفان عبور خواهد کرد و بازماندگان این کشتی در خطای خود غرق خواهند شد، گفت: همانگونه که ملت ایران همواره در مسیری گام برداشته است. تعالی انقلاب امروز نیز با حضور همه جانبه و حمایت و طرد فرصت طلبان، زمینه پایان این تحرکات و اقدامات ضدامنیتی را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: اکنون مطالبه بحق آحاد جامعه برخورد قاطع با عوامل اصلی و عاملان جنایت هولناک شاهچراغ و همچنین مردمی است که با ایجاد بی نظمی مرتکب گناه نابخشودنی تضعیف ایران قدرتمند شدند. و ایجاد تنش اجتماعی در خیابان های شهر استفاده از فرصت طلبان را تضمین کرده اند.

وی ادامه داد: اول؛ این افراد باید به آغوش انقلاب برگردند و مورد رحمت و لطف نظام اسلامی باشند و اگر قصد بازگشت ندارند، قوه قضائیه و نیروی انتظامی باید با این افراد به عنوان سلب کننده آرامش برخورد قاطع کنند. جامعه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید