دشمن به دنبال افزایش قدرت است/ نظام مقتدر جمهوری اسلامی نمی تواند در مقابل تحرکات جزئی مقاومت کند


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911924

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان اشاره شد؛

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه حمایت از ولی فقیه باید با عمل و گفتار باشد و سکوت غیرقابل قبول است، گفت: نقشه دشمن این است که نقاط ضعف خود را کوچک جلوه دهد و بر او بیفزاید. نقاط قوت به طوری که جوامع از او می ترسند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان ، نماز جمعه ظهر امروز در سراسر استان کرمان با حضور نمازگزاران برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین میشم طارم امام جمعه جیرفت: رزمایش ها و برنامه های بسیج باید با جدیت دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین میثم طارم امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در گوشه ای از دنیا؛ در گوشه ای از جهان؛ امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: نظامي به نام نظام مقدس جمهوري اسلامي دين الهي خود را گسترش داده و انديشه خود را در سراسر جهان گسترش داده است و اين از نعمت هاي خداوند به شمار مي رود.

امام جمعه جیرفت افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان با حفظ کامل معنویت، حجاب و عفاف، مراحل رفیع را طی کرده اند و اهل فن و هنر و توأم با دینداری هستند و این اندیشه موجب ارتقای مبانی کلی دین می شود. در جهان .

خطیب جمعه جیرفت گفت: بانوان متدین و دختران حجاب ایران اسلامی با حفظ دینداری، عفاف، عفاف و حجاب توانسته اند به عنوان متخصص زن در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی بدرخشند.

وی تصریح کرد: نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران قطعا با تحرکات جزئی در گوشه و کنار از حرکت باز نمی ایستد و وقفه ای در روند حرکت ایجاد نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین طارم تصریح کرد: رزمایش ها و برنامه های بسیج باید با جدیت دنبال شود و مانند همیشه از مجموعه بسیج حمایت همه جانبه شود.

وی افزود: باید از ظرفیت بسیج بیشتر استفاده شود و حضور بسیج همیشه تمام نقشه های دشمن را به هم ریخته و توانسته در همه صحنه ها حضور پر رنگی داشته باشد.


خجت الاسلام احمد ناینو امام جمعه کهنوج: روی آوردن دشمنان به هرج و مرج نشانه یاس آنهاست.

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه کهنوج در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: این روزها خیلی ها غربال می شوند، مردها از نالایق ها جدا می شوند.

خطیب جمعه کنوج با اشاره به اینکه بسیاری از افراد در این آزمون به راحتی می لغزند و عده ای مردود می شوند، گفت: دشمنان نظام بدانند که این حوادث جزئی آسیبی به نظام وارد نمی کند. انقلاب و جمهوری اسلامی راه درستی نیست.» هوبلرزد با این باد.

حجت الاسلام احمد ناینو خاطرنشان کرد: گذشته به یاد دارد زمانی که نه امکانات بود، نه تجربه، شاهد بودیم که در طول روز بیش از 70 نفر از افسران نظام در یک مقطعی کشته شدند که در میان آنها رئیس جمهور بود. نخست وزیر و وزیر بود اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی با اشاره به سال 68 و فقدان رهبر معظم انقلاب به گونه ای که برخی تصور می کردند ایشان مداحی این نظام را می خوانند، افزود: با دیدن این همه اتفاقات ناگوار، بیش از 40 سال است که نظام و انقلاب ما از هر کدام قوی تر شده است. دوران قبل

خطیب جمعه کهنوج ادامه داد: این اغتشاشات کوچک نمی تواند به چهره درخشان این خورشید انقلابی آسیب برساند.

حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: مردم مواظب باشند امید خود را از دست ندهند و دیدن اینکه دشمن به سمت این اغتشاشات رانده شد نشان دهنده یأس دشمن است.


حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر: با وحدت کلمه دشمن به جایی نمی رسد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های دینی و سیاسی این هفته خود ضمن دعوت به تقوای الهی و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز ایذه ای گفت: رژیم انگلیس برای کشتار کودکان و داعش به طور غیرمستقیم به دنبال ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در کشور ما هستند و می دانند که به اهداف خود نخواهند رسید.

وی ادامه داد: تا زمانی که با وحدت کلمه گوش به فرمان رهبری باشیم، دشمن به جای خود نمی رسد.

خطیب جمعه رابر هدف دشمن را انتقام از مردم خواند و گفت: مردم همواره گوش به فرمان مسلمانان در صحنه های انقلاب بوده و از آرمان های انقلاب دفاع کرده اند، دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج برای انقلاب نفس می کشد.

خطیب جمعه رابر گفت: علت قتل آنها این است که آمریکا تقوای خود را از دست داده است.

وی با تاکید بر اینکه توطئه دشمن شکست خورده است، گفت: چرا با بیانیه بیرون نمی آیند، چرا سکوت می کنید؟

خطیب جمعه رابر از تشکیل جلسه شورای اداری مدیران ارشد استان کرمان در زادگاه شهید سلیمانی که برای اولین بار در خارج از کرمان برگزار شد، خبر داد و گفت: در حوزه اشتغال و آب و برق تغییراتی را دنبال می کنیم. ساخته شد و چهارصد میلیون در اختیار سد شهید امیر تیموری قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان: دشمن به دنبال این است که نقاط ضعف خود را به حداقل برساند و نقاط قوت خود را به حداکثر برساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: حضرت علی (ع) در مورد اهمیت رعایت تقوای الهی در همه امور زندگی می فرماید. «خداوند حجت را بر همه تمام کرد، از خدا بترسید و تقوا پیشه کنید». انجام دهید.”

وی ادامه داد: انسان در انتخاب آزاد است اما خداوند ضمن اینکه ما را مستقل آفریده است راه های هدایت را برای ما روشن کرده است.

حجت الاسلام علیدادی بیان می کند: خداوند در یکی از آیات قرآن سه اصل عدالت، احسان و اصل کمک به خویشاوندان را ذکر کرده است.

امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سیدیحی جعفری نماینده فقید ولی فقیه در استان کرمان گفت: ایشان بیش از چهل سال در حوزه های علمیه تلاش کردند. و در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب در روستا نقش مؤثری داشت.

وی تاکید کرد: دنیا در حال تحول جدی است و شرایط دنیا بسیار پیچیده است، کشوری که بخواهد در این تحولات تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد قطعا با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.

علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: ما کشوری مستقل هستیم و 40 سال است که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و نشان داده‌ایم در مقابل حملات دشمن ایستادگی می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم زیر پا بگذاریم.

امام جمعه کرمان با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه کوه مانند در مقابل دشمن بایستید و استقامت کنید و یکدیگر را نابود نکنید، گفت: محور وحدت کشور رهبری نظام و امام خمینی (ره) است. ) گفت: تکیه گاه ولی فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه حمایت از ولی فقیه باید در عمل و گفتار باشد و سکوت جایز نیست، ادامه داد: نقشه دشمن این است که نقاط ضعف خود را کوچک جلوه دهد و نقاط قوت خود را بزرگ کند تا جوامع از او بترسند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکا 70 سال است در کشور ما خیانت، قتل و دزدی کرده است، گفت: آنها با استکبار به دنبال تطهیر خود هستند و عده ای نیز آنها را همراهی می کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا داروهای مورد نیاز بیماران را تحریم کرده و بیماران جان خود را از دست داده اند، پس از دوستی و محبت صحبت کرد، ادامه داد: باید این برهه حساس تاریخی را پشت سر بگذاریم و با هوشیاری و بصیرت کامل از استقلال کشور پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید