دیپلماسی بدون قدرت هرگز موفق نمی شود/ سپاه پاسداران هم مقتدر است و هم عاقل


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813390

سردار باخمن ریحانی در مراسم روز پاسدار گفت: امروز بحمدالله سپاه هم قوی است و هم حکیم و هم منشأ این همه فضایل ولایت و مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی در پیامی سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را که روز یکشنبه در ثارالله حسینی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تبریک گفت. حضرت بر همه شهدای گرانقدر، مجاهدان بسم الله، پاسدار و پاسداران دین خدا درخشید.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: علیرغم گذشت 1443 سال از ولادت آن حضرت، هنوز تقابل حق و باطل ادامه دارد و همه این مجاهدت ها و مجاهدت ها در راه دین خدا، پایان عمر را نزدیکتر کرده است. این داستان مسئولیت ما را برای آماده شدن برای ظهور افزایش داد.

وی با اشاره به اعیاد پر برکتی که در ماه شعبان تعیین می شود، خاطرنشان کرد: برخی از ایام بسیار شاد و یوم الله نامیده می شود که در تاریخ انقلاب، دین و اعتقادات ما روزهای بسیار تاثیرگذاری است.

سردار ریحانی روز مبعث را یکی از ایام الله عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن از آن به عنوان روزی که پیشاپیش بندگانش قرار داده یاد کرده و آن را نعمت بزرگی می داند، قیامت روزی است که منبع هدایت الهی است. بشر.


565dfdf7 2785 4405 908e 87d8e6433e38 خبر خاکستری

وی ادامه داد: یوم الله غدیر نیز یکی از ایام الله است که ولی قیامت است و نشان می دهد که به برکت ولایت به حقیقت دین رسیده ایم.

سردار ریحانی گفت: در انقلاب اسلامی بدون عنایت امام و مقام معظم رهبری امروز نمی توانستیم به درک و قرائت دقیق دین خدا برسیم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز به برکت این ایام سربلند است و با عزت در مقابل جهان استکبار ایستاده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: روز عاشورا یکی دیگر از روزهای خداست که آن روز منجی دین خدا بود.

وی افزود: البته عاشورا تنها در سال 61 هجری نبود که در آن زمان و در هر کجا که تقابل حق و باطل صورت گرفت، این روز عاشورا و این سرزمین کربلاست.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: انقلاب بعثت و غدیر را زنده کرد و عاشورا و نهضت را زنده کرد.


f794487f 6813 4c65 bacf 7d61031a941e خبر خاکستری



سردار ریحانی گفت: انقلاب، امام و مقام معظم رهبری درک جدیدی از توحید را به ما آموخته اند، یعنی فقط خداپرستی و رویارویی با زورگویان زمانه.

وی گفت: امروز باید سپاه پاسداران را سپاه عاشورا بشناسیم که با 72 یاران کربلا زمینه رشد ما را فراهم کرد و امروز 72 حامی وجود ندارد زیرا زمینه پیشرفت و اعتقادات ما فراهم شده و درک جدیدی از مبارزه در حال آموختن است. علیه تاگوت. «ما گرفتیم.

سردار ریحانی ادامه داد: امروز 72 نفر به یک سپاه عظیم تبدیل شده اند که از نهضت عاشورا درس گرفته اند و باید از وحی و دین خدا دفاع کنیم و از حقیقت دین خدا دفاع کنیم.

وی گفت: سپاه پاسداران بر اساس وظیفه خود در دفاع از انقلاب اسلامی باید از دین خدا دفاع کند چرا که امروز بر اساس اعتقادات آنها این بالاتر از بسیاری از وظایف است.

سردار ریحانی در بخشی دیگر از سخنان خود انتظار را جهاد توصیف کرد و افزود: ما وظیفه داریم حق دین و جهاد را پاس بداریم و این راه را ادامه دهیم. امروز بحمدالله سپاه پاسداران مسئولیت های بزرگی را بر عهده گرفته است و به خوبی کار می کند. مسئولیت پاسداری از ارکان انقلاب بر عهده اوست و ما باید برای جامعه الگویی ارائه کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: امروز یکی از وظایف خطیر ما این است که همواره زمینه جهاد را فراهم کنیم و نباید اجازه دهیم شبهه در جبهه انقلاب رخنه کند.

وی ادامه داد: باید باور داشته باشیم که پیروز می شویم و عاقبت به مظلومین است و این یک وعده الهی است.


a3ab3b1a 61bc 473b b4e7 b76da7e4c3e3 خبر خاکستری

سردار ریحانی گفت: همه ما به جانشینی معتقدیم و می دانیم هرکس برای ظهور و دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب تلاش کند در گروه بازگشت خواهد بود.

ایشان فرمودند: «همه حافظان و مجاهدان در راه خدا مصداق بارز آیه هستند» و باید بدانیم که امروز پاسداری فقط یک شغل و لباس سبز نیست، بلکه وظیفه حفظ خداست. و همه جا احساس می کند که نظام دچار مشکل است و باید محافظت کند.

سردار ریحانی گفت: با نگاهی به تحرکات سپاه در سال های اخیر به دلیل مشکلاتی از جمله بیماری، سیل، زلزله، فقر و تهدید دشمن، جنگ اقتصادی و… بیشتر متوجه حضور سپاه پاسداران می شویم. “

وی ادامه داد: امروز دشمن تلاش می کند پدیده مشکلات داخلی و پدیده سناریوهایی را که علیه دین ما در حال رخ دادن است یکی کند، اما خدا را شکر که سپاه در مقابل این همه هجمه درخشید و در همه عرصه ها حضور خوبی داشت.

سردار ریحانی گفت: سپاه پاسداران در بحث سیل، زلزله و تاج گذاری، توزیع بسته های معیشتی و کمکی در قالب طرح شهید سلیمانی، اسکان و بسیاری از ماموریت های دیگر عملکرد خوبی داشت و نشان داد که سپاه در خدمت رسانی به مردم کند عمل می کند. . نه

وی افزود: بر این اساس سپاه پاسداران دشمنان زیادی دارد و شبهات دشمن نسبت به سپاه برای تضعیف دین و پیوند دادن این دو پدیده به یکدیگر است.

سردار ریحانی گفت: امروز بحمدالله سپاه هم قوی است و هم عاقل و منشأ همه این شایستگی ها ولایت و رهبری است.

امروز دشمنان ما قدرت دارند اما عقل ندارند و اگر به آن نگاه کنید می بینید که آمریکا رو به زوال است زیرا عقلش کم است و هر کجا که رفته شکست خورده است، اما باید در نظر داشته باشیم که دشمنان بزرگ بسیار در یک وضعیت فروپاشی.» او گفت. خطرناک ترند.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: دیپلماسی بدون قدرت هیچ گاه به نتیجه نمی رسد زیرا سردار سلیمانی به دنیا نشان داده است که منطق صحیح مستلزم قدرت است زیرا اگر منطق داشته باشید اما قدرت نداشته باشید هیچکس به حرف شما گوش نمی دهد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: برای انتقال به عموم مردم.

وی گفت: اگر امروز نوک پیکان دشمن سپاه را نشان می دهد به خاطر حقانیت سپاه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید