دانش آموزان با پیشرفت در همه علوم گام سوم مولفه قدرت جمهوری اسلامی را برداشته اند


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908051

شمسالدینی گفت: دانش آموزان با پیشرفت در تمامی علوم گام سوم مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را برداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شمس الدینی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با نزدیک شدن به 13 آبان روز دانش آموز، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود به دنبال براندازی نظام هستند. اقتدار و قدرت و نباید فراموش کرد که این دشمنان و در رأس آنها آمریکای جنایتکار دشمنی خود را با اغتشاشات و کودتاهای مختلف از جمله 7 مرداد و حمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و شهادت شهیدان ثابت کردند. پیر و جوان و کودک و صدها مورد دیگر.

وی افزود: اخیراً شاهد شورش هایی در کشور بودیم، همه دشمنان یهودی، عرب و غربی در اتاق مغز گرد هم می آمدند که با شورش، قتل و قطبی سازی به اهداف شومی که برای این نظام در خیابان ها در نظر گرفته بودند و می خواستند برسند. جامعه و تفرقه جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم به ویژه دانشجویان شکست خورد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان و ضدانقلاب قصد دارند جغرافیای منطقه را به هم بزنند و ایران را با هرج و مرج و ناآرامی در داخل کشور در بن بست قرار دهند و بتوانند انرژی مورد نیاز اروپا را تامین کنند اما ندانند که نیروهای مسلح ما نیروهای با اقتدار و به موقع با انجام رزمایش نیز این توطئه را خنثی می کند و به اروپایی ها توصیه می شود به فکر سرمای شدید زمستان باشند.

شمس الدینی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: دانش آموزان باید درک کنند که 13 آبان یادآور سه واقعه مهم است: تبعید امام خمینی رحمت الله علیه، شهادت. دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و امروز دانشجویان ما در همه علوم در حال پیشرفت هستند گام سوم مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را برمی دارند و به جهانیان نشان می دهند و بار دیگر جهانیان که همواره برای ادامه انقلاب و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه حضور دارند.

وی گفت: امروز دانش آموزان خود را از داعشی های بومی و فریب خوردگان جدا کرده اند و با تحصیل و علم آموزی شاهد پیشرفت این انقلاب خواهیم بود و قطعاً در آینده و جهان شاهد افول آمریکای جنایتکار و دیگر مستکبران خواهیم بود. دنیای دیگری خواهد شد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید