فارس: شامگاه پنجشنبه شهرهای بانه و دهگلان دچار ناامنی و هرج و مرج شدند/ در جریان این حوادث در شهرستان بانه دو نفر کشته شدند.

فارس: شامگاه پنجشنبه شهرهای بانه و دهگلان دچار ناامنی و هرج و مرج شدند/ در جریان این حوادث در شهرستان بانه دو نفر کشته شدند.

در ادامه این گزارش آمده است: اغتشاشگران در بلوار بلال حبشی، بلوار هیمن، میدان جهاد و میدان مادر و همچنین جاده های حمزه آباد و سلیمان بیگ بانه ضمن سردادن شعارهای تخریبی اقدام به برافروختن آتش و شکستن علائم جاده ای و ایجاد ترافیک و ناآرامی کردند. به مردم .

پلیس با گاز اشک آور آشوبگران را متفرق کرد و شهر اکنون آرام است.

در جریان این شورش ها در شهر باین دو نفر کشته شدند.

روز گذشته نیز شهر دهگلان شاهد اغتشاش و ناامنی بود که عده ای در پوشش دروغ های ضد انقلاب به خیابان ها ریختند و به سمت نیروهای انتظامی و امنیتی سنگ پرتاب کردند.

در ابتدا پلیس با خویشتن داری می خواست اغتشاشگران را متفرق کند اما به حمله به نیروها ادامه داد که در نهایت با گاز اشک آور متفرق شدند.

رسانه ها و شبکه های اجتماعی بیگانه مرتبط با گروهک های ضد انقلاب با انتشار عکس و فیلم سعی کردند مردم و به ویژه جوانان شهرهای سنندج و مریوان را به خیابان ها بکشانند.

دشمن با پخش این تصاویر و فیلم ها وضعیت سنندج و مریوان را متزلزل جلوه داد و با دروغی بزرگ اعلام کرد که مریوان سقوط کرده است در حالی که در این دو شهر هیچ اتفاقی نیفتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید