جریان ضدانقلاب با حادثه کور تروریستی آمل سعی در احیای هرج و مرج داشت


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906508

مسلمی با اشاره به کشته شدن بی رویه دو جوان در شهرک عامل گفت: به نظر می رسد این حادثه یک کشتار بی رویه در راستای برنامه ریزی های ضد انقلاب در قالب ترور برای حفظ کوره آشوب و آشوب در شهرک عامل است. جامعه گرم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ساری با اشاره به کشته شدن کور دو جوان در شهر عامل اظهار داشت: به نظر می رسد این حادثه یک قتل کور در شهرستان عامل باشد. فرمت قتل برای گرم نگه داشتن کوره شورش و آشوب در جامعه بود.

فرمانده سپاه کربلا با یادآوری وقایع و کشتار گروهک منافقین در کشور در سال 60 گفت: حوادث ناگواری که در شیراز و آمل رخ داد شبیه کشتارهای کور منافقین در اوایل انقلاب است. جنبش ضدانقلاب از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا با کشتارهای کور و بی‌هدف امنیتی، مردم را هدف قرار دهد و به نوعی انتقام ناتوانی خود را در کنار مردم در برابر براندازان و یاغیان از خود مردم بگیرد.

مسلمی ابراز امیدواری کرد که مردم دوراندیش ایران به زودی مانند حماسه 6 بهمن طومار ضد انقلاب و تروریست های منافق را به اشتباه بیندازند.

فرمانده ارتش کربلا حفظ آرامش و امنیت مردم را خط قرمز ارتش و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی دانست و افزود: تضعیف نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی ظلم به جامعه است و مردم بیگانه و بیگانه خواهند شد. با کمک مردم با کسانی که امنیت و آرامش جامعه را مختل می کنند مواجه خواهیم شد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: اتفاقات این روزهای ایران یادآور سناریوی اجرا شده در سوریه است که در قالب شبکه ای در کشور و با هدف ریشه کنی بی نظمی و بی نظمی اجرا شد. هرج و مرج و اخلال در تجارت مردم با انجام عملیات های مسلحانه کور و عادی سازی ترور و مواردی از این دست در سوریه و دشمن آن کشور برای سوزاندن شهرها وارد جنگ شد.

مسلمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ایران سوریه نیست. زیرا اضلاع قدرت ما، وجود رهبری جسور و با بصیرت در کنار نیروهای مسلح هوشیار، به ما اجازه نمی دهد دستی به دشمنان و براندازان خود دراز کنیم، محاسبات نادرست او چیزی جز ذلت و ناکامی برای او به ارمغان نیاورده است.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید