وزیر ارتباطات: محدودیت اینترنت از 2 روز گذشته وجود ندارد/ رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تغییر رفتار این دو بستگی دارد.

وزیر ارتباطات: محدودیت اینترنت از 2 روز گذشته وجود ندارد/ رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تغییر رفتار این دو بستگی دارد.

روز جدید زارع پور، وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه مرکز کنترل و بهره برداری از ماهواره های سنسوری گفت: محدودیت ها در چند روز اخیر برداشته شده و به جز دو پیک آمریکایی محدودیتی وجود نداشته است. وی گفت: بستری که قوانین جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسد، بستر مناسبی برای کسب و کار نیست.

زارع پور، وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه مرکز کنترل و بهره برداری از ماهواره های سنسوری گفت: محدودیت ها در چند روز گذشته برداشته شد و به جز دو پیام رسان آمریکایی به مدت دو روز محدودیتی وجود نداشت. “

وی افزود: تصمیم گیری در خصوص رفع محدودیت های اینستاگرام و واتس اپ به تصمیم مراجع ذیصلاح و تغییر رفتار این دو اپلیکیشن بستگی دارد.

زارع پور گفت: بستری که قوانین جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسد بستر مناسبی برای کسب و کار نیست.

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت: هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت وارده به اپراتورهای تلفن همراه و ثابت به دلیل کاهش پهنای باند وجود ندارد، اما برنامه هایی برای جبران خسارت خواهند داشت.

عیسی زارع پور در پاسخ به این سوال که برنامه همکاری ویژه ای با یاندکس خواهیم داشت، گفت: فرصت خاصی برای یاندکس در نظر نگرفته ایم و هر پلتفرمی که قوانین ما را رعایت کند می تواند کارساز باشد.

زارع پور تاکید کرد: اگر اینستاگرام به قوانین ما و قوانین خودش در زمینه تجارت اسلحه و تحریک به خشونت پایبند باشد، مشکلی برای کار کردن نخواهد داشت.

زارع پور در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور گفته است اینستاگرام را تعطیل نمی کنیم، گفت: وقتی پلتفرم قوانین را رعایت نمی کند، سیاست ها را بررسی می کنیم.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا روبیک جایگزین اینستاگرام خواهد شد، گفت: هیچ برنامه ای در این زمینه نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید