دشمنان «امنیت و صلح» مردم را نشانه گرفته اند/ خط مردم جداست


ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899861

مراجع تقلید با اشاره به اینکه دشمنان «امنیت و آرامش» مردم را هدف قرار داده اند، گفتند: دشمنان بدانند که ملت شریف ایران اسلامی همواره مدافع اصل نظام و نظام بوده و هستند. انقلاب هستند و نسبت به مقدسات خود حساس هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، چند روز پیش خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه خانم جوانی که به دلیل پوشش نامتعارف تحت آموزش پلیس در زمینه آسیب های اجتماعی قرار گرفته بود، دچار سکته قلبی شد و به کما رفت.
به محض انتشار این خبر فضای مجازی و رسانه های خارجی و داخلی مملو از اظهارنظرهای عجولانه، کذب و اغراق آمیز درباره درگذشت این بانوی جوان که مهسا امینی نام داشت، شد. موج سواری جنبش ضداسلامی و رسانه های بیگانه علیه نظام برای کشته شدن مرحوم مهسا امینی که همراه با برخی از افراد سیاسی داخل این حادثه ناگوار را به دروغ کتک زدن خوانده است.
این خطر توسط ماموران کلانتری و خودروی گشت ارشاد گزارش شد.
اما در این میان سخنان برخی خودی ها و برخی خودخوانده های خارجی باعث شد این اعتراضات به اغتشاشات و توهین به ارزش های دینی و ملی تبدیل شود و علاوه بر آن عده ای داعشی باعث به شهادت رسیدن عوامل فرج و بسیج در شهرهای مختلف کشور شوند. . لذا مراجع تقلید با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کردند که به شرح زیر است.

دشمنان «امنیت و صلح» مردم را هدف قرار داده اند
آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای به ناآرامی های اخیر کشور واکنش نشان داد که متن آن به این شرح است: در روزهای اخیر که مردم شریف ایران درگیر مشکلات و فشارهای اقتصادی هستند، حادثه ای باعث نگرانی اذهان شده است. و باعث اعتراض و انتقاد برخی افراد شده است.

در این میان دشمنان و مردم کینه توز با همراهی عده ای فریب خورده با سوء استفاده از احساسات جوانان، مسیر اعتراضات را منحرف کردند و به مقدسات توهین کردند، به نوامی هتک حرمت کردند، اموال را تخریب کردند و خون بی گناهان را ریختند و اسلام، امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دادند. مردم. اما مردم متدین و فهمیده با حضور آگاهانه خود مانند همیشه تخیل خام دشمنان را شکست دادند.

در این جا لازم می دانم به توصیه و نصیحت پدرانه اشاره کنم:

اول: انتقاد و اعتراض حق مردم به ویژه جوانان است و با وجود مشکلات و کاستی ها، اگر انتقادی نسبت به عملکرد مسئولان و یا نحوه اجرای برخی قوانین وجود دارد، باید به صورت قانونی و منضبط انجام شود، زیرا . در موارد دیگر، تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد. همچنین لازم است کارکنان به این انتقادات گوش دهند و موارد را اصلاح کنند.

ثانیاً: فضای مجازی بی انضباط و بی انضباط ابزار خطرناکی برای برهم زدن آرامش فکری و امنیت اخلاقی و اجتماعی است و با وجود فواید فراوان، مضرات آن گریبانگیر همه آحاد مردم می شود، لذا لازم است مسئولان برای ساماندهی تدابیری بیندیشند. و مردم دلسوز نیز باید با افزایش آگاهی خود مراقب باشند تا علاوه بر فواید آن، خود و خانواده‌هایشان از مضرات آن در امان باشند.

ثالثاً: لازم است همه مسئولان با شفاف سازی فضا و اطلاع رسانی به موقع و بیان خدمات و فرصت ها علاوه بر اشتباهات و کاستی ها، فرصت را از دروغگویان و انتقام جویان غنیمت بشمارند و اعتماد مردم را که از بالاترین هاست جلب کنند. پشتیبانی می کند.

چهارم: مسئله حجاب یکی از احکام مهم و ضروری دین مبین اسلام است که فواید و برکات فراوانی برای جامعه و افراد آن دارد و زنان و دختران جامعه اسلامی ما نیز به آن توجه دارند، البته. اجرای آن در سطح جامعه مستلزم فرهنگ‌پذیری عمیق، فراگیر و متعاقب آن است، درست است و اگر برخی تصمیم‌ها یا رفتارها در این راستا مناسب نیست، باید اصلاح شود.

پنجم: نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش جامعه است و تضعیف آن یکی از خطرناک ترین اهداف دشمن برای تهدید موجودیت ایران اسلامی است.

ششم: قوه قضائیه به دور از سروصدا و نگاه به همه جوانب، رسیدگی به حوادث اخیر و برخورد قانونی با مقصران در هر پست و مقام و موقعیت اجتماعی و اطلاع رسانی به مردم شریف.

هفتم: عموم مردم عزیز بدانند که این امت و کشور و نظام جمهوری اسلامی با فرهنگ اصیل و استوار خود در معرض کینه توطئه و تهاجم سراسری دشمنان و منافقین قرار دارند و تا رسیدن به نقطه پیروزی و پیروزی با غلبه بر نقشه های آنان، این دشمنی ها ادامه خواهد داشت و همچون گذشته، استقامت در کنار تلاش برای پیشرفت و تقویت کشور، ضامن این پیروزی است. مسئولان به عنوان خادمان مردم برای تسهیل این مسیر و ارائه آسایش و رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در پایان با خضوع از درگاه خداوند متعال، عزت اسلام و ملت شریف و فداکار ایران و مسلمانان جهان و علو درجات شهدا و جان باختگان حوادث اخیر را مسالت دارم. برای خانواده هایشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند منان مسئلت دارم.

آیت الله نوریحمدانی توهین معاندین به مقدسات را محکوم کرد/ صفوف مردم تقسیم شده است

همچنین در همین راستا آیت الله نوریحمدانی از مرجع تقلید طی بیانیه ای اهانت به مقدسات را محکوم و روحیه انقلابی گری مردم ایران را ستود و تاکید کرد که مسئولان باید به مطالبات مردم گوش فرا دهند و مشکلات آنها را حل کنند.

در متن بیانیه این نهاد آمده است: بار دیگر چند نفر با سوء استفاده از احساسات پاک عده ای از مردم ایران اسلامی به ساحت مقدس قرآن کریم اهل بیت علیهم السلام توهین کردند. و این باعث تاسف و تاسف زیادی شد.

وی افزود: دشمنان بدانند که مردم شریف ایران اسلامی همواره مدافع مبانی نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساس بوده و هستند، بنابراین وضعیت چنین افرادی با رده های مردمی متفاوت است. مردم و مردم هرگز نمی خواهند بیت المال را ویران کنند، مقدسات را هتک حرمت کنند و بلاتکلیفی ایجاد کنند.

آیت الله نوری همدانی در این بیانیه خطاب به مسئولان گفت: لازم است مسئولان به مطالبات مردم گوش فرا دهند و مشکلات آنها را حل کنند و نسبت به حقوق آنها حساس باشند و حضرت امیر علیه السلام را در نظر داشته باشند. ، گفت: ستون دین اینها مردم هستند و این مردم هستند که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پشت سر راه امام و انقلاب و همچنین هر اهانتی به مقدسات هستند. و تضییع حقوق مردم عزیز و بیت المال محکوم می شود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید