نیروی انتظامی با دشمنان و ناقضان امنیت صلح نمی کند


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908280

فرمانده انتظامی کلانشهر با تسلیت به خانواده شهدای مدافع امنیت گفت: پلیس با دشمنان و مخربان امنیت مدارا نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده انتظامی کلانشهر با ابراز تسلیت به خانواده شهدای امنیت گفت: پلیس با دشمنان و مخربان امنیت صلح نخواهد کرد و همانطور که لباس نظامی بر تن کرده ایم برای دفاع از امنیت و آرمان های ارتش و ارتش آماده شده ایم. شهادت.”

سردار حسین رحیمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی 22 آبان یوم الله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 آبان و محکومیت اقدامات مداخله جویانه آمریکا در حوادث اخیر در کشور گفت: ملت ایران در همه صحنه ها نشان داده است که از نظام و انقلاب حمایت می کند و با حضور خود در حریم مقدس نشان داده که گوش به فرمان هیچ بیگانه ای نیست.

وی حضور مردم در مراسم مبارزه با استکبار جهانی را تهدیدی برای آمریکا دانست و گفت: می دانند که ملت بیدار ایران تحت تاثیر فضای دروغین رسانه ای دشمنان ملت قرار نخواهد گرفت.

رحیمی با تسلیت به خانواده شهدای امنیت گفت: نیروی انتظامی با دشمنان و تخریب کنندگان مماشات نخواهد کرد. از زمانی که لباس نظامی به تن کردیم، آماده دفاع از امنیت و آرمان های ارتش و شهادت شدیم.»

وی افزود: پلیس با نوجوانان و جوانانی که تحت تاثیر رسانه های متخاصم به صورت هیجانی در اغتشاشات شرکت کرده اند برخورد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید