نظام باید شورشیان تروریست را مجازات کند/برخورد با ناقضان امنیت یک خواسته عمومی است


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911613

همچنان در گوشه و کنار کشور شاهد جنایات تروریستی ضد انقلاب هستیم که البته با دستان خود قبر خود را ساخته اند زیرا امنیت خط قرمز نظام است و شوخی نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، چند سال پیش همان جانورانی که با اقدامات تروریستی در گوشه و کنار کشور مردم را سلاخی می کنند، مسلمانان را با لباس داعش می کشتند. همین مردم امروز نقاب ها را برداشته و با وقاحت به جنایات خود ادامه می دهند غافل از اینکه ایران ریشه داعش را خشکانده است و در این میان عناصر کثیفی هم هستند که دیگر جایی در بین اعراب ندارند.

اقدامات وحشیانه ضدانقلاب داخلی به رهبری منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران اگرچه دل همه را به درد می‌آورد، اما از آخرین نفس‌هایشان می‌گوید که سعی کردند ابتدا مردم را علیه نظام و حکومت برانگیزند. اما وقتی تیرشان به سنگ اصابت کرد، به کشتار متوسل شدند. و به کشتار متوسل شدند تا این که زمان اقدام قاطع نیروهای امنیتی که مدت هاست در برابر مردم ناامن کشور بیکار ایستاده اند، فرا رسیده است.

اتفاقات یکی دو ماه اخیر بسیار تلخ و باورنکردنی است که با انتشار یک خبر جعلی آغاز شد و صدها هزار دروغ دیگر را به دنبال داشت تا جایی که انتشار اسناد و مدارک نتوانست همه نقشه ها را خنثی کند. دشمن، اما به تدریج به دست شورشیان افتاد. برای عموم مردم شناخته شد و با گذشت زمان مردم بیش از پیش متوجه اهداف شوم این افراد شدند و البته نظام نیز مصمم است با قاطعیت کامل بر اساس خواسته های مردم با داعشی های بومی مقابله کند. .


خویشتن داری در برابر افراد متخاصم معنایی ندارد

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: تحرکات تروریستی اخیر که هر از چند گاهی شاهد آن هستیم یادآور اقدامات ضد انقلاب است که به کودکان 9 ساله رحم نمی کنند. زنان، پیر و جوان.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: اقدامات تروریستی فتنه گران نشان دهنده عجز و ناامیدی آنهاست و می دانند که نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر است.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: نظام باید با افراد مبارزی نیز برخورد کند که با قدرت و عجله به مردم حمله می کنند و آسایش مردم را از بین می برند و در این زمینه خویشتن داری معنا ندارد.

وی با بیان اینکه تروریست ها در شرایط جنگی هستند، گفت: نمی توان با افرادی که به مردم حمله می کنند صحبت کرد زیرا چنین افرادی منطقی نیستند، بلکه از سوی سازمان های جاسوسی مامور شده اند و از سوی عربستان و سیا حمایت مالی می شوند. ، پیر و جوان بمباران شده اند.

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اگر در بین مجالس افراد فریب خورده ای هستند باید صف خود را از این افراد مفسد و متخاصم جدا کنند.

حجت‌الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: مردم پشت سر انقلاب و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادند و پس از آن نیز خواهند ایستاد و از خون این عزیزان دریغ نخواهند کرد.

من گزارش میدم مرصادنیوزقلب نظام جمهوری اسلامی ایران از جنایات تروریستی فروشندگان جریحه دار شده است و تحت هیچ شرایطی تحمل این داعشی های داخلی را نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید