دستان حامیان محسن شهری به خون مردم آغشته است/ همه کشورها با ناقضان امنیت برخورد قاطعانه دارند.


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917140

حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی گفت: اگر فردی مانند محسن شکاری امنیت جامعه و آسایش مردم را به خطر بیندازد، طبق شرع، در زمین خدا فساد کرده و تهمت زن محسوب می شود و باید. با قاطعیت طبق قوانین برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مقام فقیه در سپاه استان سمنان در گفتگو با مرآت گفت: اگر واقعا رسانه های غربی و استکبار سلبریتی ها مدافع حقوق بشر هستند، باید در این راستا حضور داشته باشند. چرا پاسخی به یتیم شدن آرتین جوان در اثر حمله تروریستی داعش و کشته شدن فرزندان این کره خاکی در این حادثه تلخ ندادند.

نماینده رسمی ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه محسن شهری و امثال وی امنیت، جان و ناموس مردم را تهدید کرده اند، اذعان داشت: دین مبین اسلام نسبت به امنیت مردم اسلام حساس است. جامعه و یکی از شاخص های جامعه است، آرمان اسلامی برقراری امنیت در این جامعه است. بنابراین برای برقراری نظم و امنیت در جامعه راهکارهای قاطع و ملموسی مانند قصاص وجود دارد.

وی افزود: استواری جامعه اسلامی در گرو اقامه دین در آن است و اقامه دین در اجرای قاطعانه احکام اسلامی است و اگر فردی مانند محسن شهرری امنیت جامعه و آسایش مردم را تهدید کند از نظر شرع در زمین خدا فساد کرده و پلیدی محسوب می شود و طبق تصمیمات باید با او قاطعانه برخورد شود.

مسئول ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سمنان از وضع قوانین سختگیرانه امنیت ملی و ضدشورش در کشورهای دیگر خبر داد و گفت: متأسفانه رویکرد دوگانه امنیت ملی و ضد اغتشاش در بین نهادهای حقوق بشری و سازمان های حقوق بشری وجود دارد. رسانه های غربی و غربی وجود دارد.

وی افزود: وقتی گروهی با تمام سلاح سرد به یک جوان بسیجی یا دانشجو حمله می کنند و به وحشیانه ترین شکل ممکن به شهادت می رسند، صدایی از حقوق بشر، سلبریتی ها و رسانه های استکباری به گوش نمی رسد، اما همین رسانه ها و مردم برای … مجرم مجازات خواهد شد

دیباجی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما است، تصریح کرد: سکوت سلبریتی ها و رسانه ها در برابر ظلم آشکار و حمایت از ظالم، دست آنها را به خون این مردم بی گناه و همدستان جنایتکاران آلوده می کند. وحشی گری ها و قتل ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید