ریشه سپاه به خون شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی آغشته است.

ساعت: 23:07
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798808

محمد اسماعیل کوثری با بیان اینکه ریشه سپاه به خون شهدا آغشته شده است، گفت: راه آنها را ادامه خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; محمد اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهید سردار سلیمانی در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت با همراهی حاج کهات الزهرا. (حسینیه س) گردان نهم در ابتدای تشکیل سپاه پاسداران در پادگان ولیعصر است.

سخنگوی مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از جنگ این پنج گردان در ضدانقلاب کردستان و هر جا که بلاتکلیفی بود در کردستان و در مقابل افراد و گروه ها حضور داشتند و از این انقلاب دفاع کردند.

وی در این همایش که با حضور فرماندهان و افسران دفاع مقدس برگزار شد، گفت: عمر سربازان پادگان ولیعصر (عج) حدود سه سال بود، مردم حاضر در این پادگان می دانستند که به مقام شهادت یا جانبازی نائل می شوند. مردم نه برای مقام، بلکه برای تکلیف الهی به این پادگان آمدند.

کوثری گفت: ما به عنوان شهدای بزرگ انقلاب اسلامی این راه را ادامه خواهیم داد، چهار گردان دیگر در پادگان امام حسین (ع) حضور داشتند و ندای دفاع از جنگ تحمیلی را فرا گرفتند. در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ واجبی از خاک ایران جدا نشده است و این جز لطف و عنایت خداوند نیست و ما را موفق ساخته است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ریشه سپاه به خون شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی آغشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید