استکبار از توده های آغشته به خون مظلوم برای زنده ماندن استفاده می کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ هیئت های مذهبی اراک و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز، گفت: امروز نه یک فرد متفکر و نه یک مرد عمومی (چه فقیر و چه غنی) در هیچ کجای دنیا. فعال یا منفعل) در عرصه های اجتماعی نمی توانند ادعا کنند که «ما آینده داریم» و به صراحت اعلام کرده اند که آینده ای وجود ندارد، زمانی بود که متفکران غربی می گفتند آینده جهان آینده لیبرال دموکراسی است و تمام دنیا باید شبیه ما شوند در حالی که امروز و حتی 10 سال پیش مردم آمریکا و انگلیس هرگز نگفتند که ما در آینده آزادی خواهیم داشت و چه خواهد شد زیرا آنها حدود 50 سال است که در یک لیبرال دموکراسی زندگی می کنند و هر سال یک هزار نفر توسط پلیس تیراندازی می شوند. نفرت زیادی از لیبرال دموکراسی در این کشورها گسترش یافته است.

وی افزود: هیچ یک از این ملت ها آینده و امیدی برای تغییر وضعیت خود ندارند و با تمام بدبختی ها همه ایده های خود را به کار گرفته اند و نتیجه را دیده اند. امروز در آمریکا چه ایده ای وجود دارد که می گوید اگر این ایده را در آینده اعمال کنیم چه اتفاقی می افتد؟

پناهیان اعلام کرد: نان بر خون مستضعفان و پیشروان خوردند و اکنون به قعر رسیده اند، یکی از متفکران برجسته غربی آینده جهان را لیبرال دموکراسی خواند و اکنون گفته خود را پس گرفت و آشکارا اعلام کرد. که ممکن است مجبور شویم به سوسیالیسم یا راه های دیگر ادامه بشریت بازگردیم.

و ادامه داد: دنیا و کشورهای دنیا در بین نخبگان و مردم عادی آینده ای ندارند که حتی با دروغ و خیال و تفکر بتوانند آن را مدعی شوند، برای آینده برنامه و ادعا دارند و ندارند.

این استاد دانشگاه افزود: تنها ملت و گروهی که برای آینده امید و برنامه دارد و به سوی آینده حرکت می کند، ملت ایران و کسانی هستند که به ملت ایران پیوستند. این کشور تنها جایی است که آینده ای پرافتخار دارد و به سمت آن حرکت می کند. مقام معظم رهبری می فرمایند ما هنوز به حکومت اسلامی نرسیده ایم و این یعنی همان توقع و امید که تصمیمات این دولت را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه فلج یا شکست در انتشار اخبار واقعی در دنیا وجود دارد، گفت: از صدا و سیما می خواهیم مستندسازان را به دانشگاه های کشورهای دنیا و بازارها و محیط زندگی مردم خود بفرستند. درک کنند که آینده ندارند و فقط به زندگی ادامه دهند. به امید آینده و برنامه ریزی برای آن، منتظر قیام مهدی (عج) هستیم تا رقبایمان سقوط کنند.

پناهیان افزود: شیوه اداره استان نباید قرون وسطایی، دیکتاتوری، غربی و… باشد، این شیوه اداره جامعه نباید احساس مسئولیت را کاهش دهد.

وی گفت: تا حکومت اسلامی اسلامی نشود، جامعه اسلامی نمی شود و در این صورت مردم با آرامش بیشتری زندگی می کنند و رانت خواری وجود نخواهد داشت، بنابراین مردم با اسلام عاشق تر می شوند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: پیشرفت علم و فناوری در کشورهای غربی برای نان به دست آوردن خون مظلوم است. انها موفق می شوند.

وی بیان کرد: در کشور ما در آینده هیچ یک از مادران اصرار نخواهند کرد که فرزندانشان برای دوری از ناراحتی درس بخوانند، زیرا در جامعه مهدوی و در تمدن نوین اسلامی هیچکس برای دوری از ناراحتی درس نمی خواند و همه محترمند و ولایت و ولایت. دولت نیازهای همه را تامین می کند، این استان یک نظام جدید بر خلاف نظام سرمایه داری در دنیا ایجاد می کند و به همین دلیل مخالف آن هستند، همه دعواها و جنگ ها برای این است که این دنیا و استان ساخته نشود.

پناهیان افزود: موانع پیشرفت کشور مانع از انتقال حرف های جامعه می شود، دشمنان می خواهند صاحبان اندیشه و همچنین اندیشمندان جامعه را خفه کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: نظام ولایی نظامی است که در آن آزادی در تصور هیچکس وجود ندارد، غربی ها خفقان روانی در جامعه ایجاد کرده اند و نمی گذارند صدای ما به کسی برسد.

وی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب فرمودند که «سالها پیش گفتم اسناد لانه جاسوسی در دروس تعلیم و تربیت گنجانده شود اما وارد نشد» و غربی ها مانع این مهم هستند. و روزی می رسد که آنها آشکار شوند، ما نمی خواهیم مانند آمریکایی ها زندگی کنیم و بدبخت شویم، بنابراین دولت انتظار تحول دارد نه اصلاحات، مقام معظم رهبری قبل از روی کار آمدن این دولت نیاز به تحول را بیان کردند.

این منطقه و استاد دانشگاه تاکید کرد: از نظر قرآن کریم هر سیاستمدار و حزبی که جامعه را دو قطبی کند، پست ترین افراد جامعه هستند و آرامش را برای آنها نخواهیم گذاشت. چون با تاکتیک های خود برچسب اصلاح طلبی و چپ یا راست می زنند، برخی از متفکران در جامعه هستند که در این شرایط با مشکل مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه مدیران حزبی که مردم را در سرداب های مافیای سیاسی برنامه ریزی می کنند، ولی مردم نیستند، بلکه خود مردم باید وارد صحنه شوند، گفت: احزاب کثیف هستند که در پشت بسته تصمیمات خرابکارانه می گیرند. درها.”

پناهیان ادامه داد: بخشی از ریشه نارضایتی ها مشکلات واقعی جامعه است و بخشی هم کار کثیف این سیاستمداران است که برای گرفتن رای و تخریب دولت و افزایش مشکلات، فرقه سیاه سیاسی راه می اندازند.

وی بیان کرد: بی اعتباری صدا و سیما، نظام و منبع خبری نظام از سوی برخی رسانه های معاند به منظور اعتلای حاکمیت انجام می شود که باید قوه قضائیه و شورای نگهبان با آن برخورد کنند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: ایران تنها کشوری در جهان است که آینده دارد و این آینده و تمدن جدید و بزرگ اسلامی آینده باید هر جمعه در خطبه های نماز جمعه ترسیم شود تا برای آن انجام شود.

وی ادامه داد: عده ای فکر می کنند آزادی یعنی قبح جناح بندی ها و جنجالی ها و دوقطبی بودن، اما بدانید این به معنای آزادی نیست. ائمه جماعات باید به مردم ثابت کنند که مسئله دوقطبی دروغ است; کشور را نمی توان با جناح ها اداره کرد.

استاد دانشگاه بابیان اینکه رئیس جمهور یکی از غیرسیاسی ترین افراد این کشور است و وابسته به احزاب و باندها نیست، گفت: کشور باید از این پارتی بازی خارج شود و به سمت جلو حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: در طول 20 سال گذشته خلاصه سخنان رهبری سه جمله بوده است: مقاومت در برابر دشمن; مدیریت جامعه و مشارکت مردم در عرصه علمی است و امیدواریم منویات مقام معظم رهبری در جامعه محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید