مهمترین ویژگی انقلاب برآورده کردن همه نیازهای مردم است/ دموکراسی و خون سلیمان. راز زنده ماندن بعد از 43 سال

ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804791

محمد باقری مهمترین ویژگی انقلاب را تامین همه نیازهای مردم دانست و گفت: این انقلاب به دلیل اینکه مبتنی بر مردم سالاری است، هرگز کهنه نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس مسائل سیاسی به تیتریک گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فکری و فرهنگی است و تمدن فرهنگی نیازمند افراد متفکر و نخبه است.

محمد باقری ادامه داد: کار فرهنگی طولانی مدت است و قطعا نیازمند زیرساخت هایی است که انقلاب اسلامی بر اساس تفکر ایجاد کرده است.

وی افزود: فرهنگ انقلاب برگرفته از اسلام است که برگرفته از قرآن و اهل بیت(ع) است.

این کارشناس مهم ترین ویژگی انقلاب را تامین همه نیازهای مردم می داند و می افزاید: این انقلاب به دلیل اینکه مبتنی بر دموکراسی است، هرگز کهنه نمی شود.

حفاری بیان کرد: رمز بقای انقلاب اسلامی پس از 43 سال تسخیر افکار است چرا که انقلاب های دیگر درصدد تسخیر کشورها و سرزمین ها هستند اما این انقلاب تسخیر دل ها و ذهن ها است.

وی ادامه داد: امروز دشمن با ترفند، ترفند و با تمام سرمایه، تجهیزات و استفاده از مطبوعات و رسانه ها با انقلاب اسلامی روبرو است.

این کارشناس گفت: دشمن در این 43 سال از تمام ظرفیت خود برای تحریف انقلاب استفاده می کند اما همیشه شکست خورده است زیرا خون شهدا و اهل بیت(ع) پاسدار آن است.

حفاری افزود: دشمن می خواهد با القای روحیه یأس و جنگ از داستان ها و ترساندن مردم جهان، دل مردم را از این فرهنگ خالی کند، اما به برکت خون سلیمانی، احیای اسلامی به وجود آمده است. محل.”

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بیانات گام دوم انقلاب نقشه راه همه بشریت است، مشروط بر اینکه بتوانیم اندیشه های ناب امام راحل را بازخوانی کنیم و بدون انحراف و تحریف از بیانات رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم. اصول و ارزش های انقلاب عمل

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید