راز زنده ماندن شهید سلیمانی ارادت قلبی، عملی، واقعی به روستا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با دومین سالگرد شهادت شهدای مقاومت سردار سرهنگ پاسدار حسین روح افزا در گفتگو با دیار آفتاب؛ با بیان اینکه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که یک شهید زنده به تمام معنا بود، گفت: امیدواریم در این ایام بتوانیم قرائتی صحیح از شخصیت این مرد بزرگ داشته باشیم که ما را در زندگی و بعد از آن نجات دهد. “

فرمانده سپاه زرندیه با تاکید بر اینکه برای حرکت در مسیر صحیح نیازمند الگو هستیم، گفت: شهدا با بندگی و حرکت صحیح در مسیر اسلام ناب محمدی توانستند جایگاه واقعی خود را مشخص کنند و بهترین الگو در زندگی ما پس از انبیا هستند. و مقدسین

روح افزا با بیان اینکه در طول تاریخ جامعه اسلامی و مجاهدت های خدا و شیطان شخصیت هایی را می بینیم که بعد از ائمه هدی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، بیان کرد: از جمله این شهدا می توان به حضرت ابوالفضل (ع) و در تاریخ انقلاب اسلامی حج تمتع اشاره کرد. قاسم عزیز جایگاه ویژه ای برای خود در بین شهدا دارد.

وی با اشاره به تشییع بی‌نظیر حاج قاسم سلیمانی، گفت: همانطور که در احوالات بزرگ سرباز امام حسین(ع) حضرت ابوالفضل(ع) گفته می‌شود که فردای قیامت همه شهدا به آن حضرت غبطه می‌خورند؛ در حالی که امام حسین علیه‌السلام به شهادت رسیدند. در مورد حاج قاسم عزیز حتماً می بینیم که خیلی ها به ایشان حسادت می کنند.

در پایان ضمن توصیه به بازنگری در وصیت نامه این شهید بزرگوار؛ وی افزود: رمز استقامت، عظمت و جاودانگی این مرد بهشتی، ارادت قلبی، عملی، واقعی و خلاصه ارادت کامل این مرد به روستا به امام و شخصیت مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید