برخورد قاطع با شورشیان امنیت عمومی را تضمین می کند


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917729

حجت الاسلام فتاحی گفت: اگر خواهان جامعه ای آرمانی از نظر عدالت و امنیت هستیم باید با معاندان و اشرار برخورد قاطع کنیم. اگر این افراد درک نشوند، اوباش ارازل و زین احساس آسیب ناپذیری می کنند و دست به انواع قتل و دزدی می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر حوزه علمیه امام جعفرصادق اندیمشک در گفتگو با خبرنگار رهیاب در خصوص لزوم برخورد قانونی با معاندین و متخلفین امنیت عمومی گفت: امام باقر علیه السلام فرمودند: همانا دستور امر به معروف و نهی از منکر، فریضه بزرگی است که به هزار چیز معروف است.» نهی از منکر، فریضه بزرگی است، امر به معروف و نهی از منکر، دو فریضه مهم دینی در جامعه اسلامی ماست. که مورد تاکید بسیاری از بزرگان دین است، به طوری که همانقدر که امر به معروف مهم تلقی می شود، نهی از منکر نیز باید در متن جامعه بازتاب یابد.

وی افزود: به همین دلیل باید با فرد متخلف کار کرد، اگر فردی مرتکب تخلف شود و برای اولین بار تذکر بگیرد، در صورت تکرار، اخطار جدی تر خواهد بود و در نهایت متخلفان باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند. چندین بار به آنها تذکر داده شده است که به دلیل هنجارشکنی ها امنیت جامعه را بر هم نزنند تا هشدارهای دستگاه قضایی را نادیده نگیرند و به اقدامات شیطانی خود در بستر کشور ادامه دهند و اقدام به کشتن همنوعان کنند. شهروندان و تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت و آسایش مردم، دولت را به برخورد با عاملان کشتار یک جوان بی گناه بسیجی سوق داد.

حجت الاسلام فتاحی تاکید کرد: بنابراین اگر خواهان جامعه ای آرمانی از نظر عدالت و امنیت هستیم باید با معاندان و اشرار برخورد قاطع داشته باشیم. اگر این افراد درک نشوند، اوباش ارازل و زین احساس آسیب ناپذیری می کنند و دست به انواع قتل و دزدی می زنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید