برخورد قاطع با شورشیان خواست مردم است/ ایجاد تفرقه راهبرد اصلی دشمن است


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906579

محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه مدیران و کارکنان در این روزهای آشفتگی و اغتشاش که دشمن در صدد برهم زدن امنیت کشور است باید در نظارت بر بازار جدی و ویژه عمل کنند، گفت: سلامت و ایمنی موضوع بسیار مهمی است. شورشیان باید جدی گرفته شوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه همگی خوبید و من خود را به تقوا و تقوا سفارش می کنم، اظهار داشت: انسان متقی، با اخلاق و متقی است. برای خانواده اش خوب است و جامعه برمی گردد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه اگر انسان فکر می کند اهل تقوا است اما اخلاق نیکو ندارد باید در رفتار خود تجدید نظر کند، گفت: تقوا باعث اخلاقی شدن حرفه انسان می شود.

وی ضمن گرامیداشت میلاد امام حسن اصغری علیه السلام و حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام خاطرنشان کرد و اظهار داشت: امام حسن اصغری علیه السلام 28 سال بیشتر عمر نکردند.

امام جمعه سریع دوران امامت خود را شش سال دانست که بیشتر آن را در زندان گذراند و گفت: امام حسن اصغری (علیه السلام) در منتهی الامال صفحه 23 فرمودند که زاهدترین و باتقواترین فرد کسی است که حرام را ترک می کند

وی به سالروز شهادت حسین فهمیده اشاره کرد و تصریح کرد: عملیات شهید توسط این دانش آموز شهید که الگوی فلسطینی ها است پایه گذاری شد.

محمدی لائینی با بیان اینکه نوجوانان دهه 80 و 90 از نظر دینی و ارزشی نه تنها نسبت به دهه های گذشته کاهش نیافته اند، بلکه دینداری در بین آنها بیشتر بوده است، گفت: بحث شکاف نسلی مطرح نشد. اما مشکل اصلی بین دو مکتب فکری است، فرهنگی است.

وی با بیان اینکه از زمانی که ایرانیان با غرب صنعتی آشنا شده اند، برخی از آنها سبک زندگی غربی و برخی دیگر سبک زندگی دینی را دوست دارند، تصریح کرد: دهه 80 و 90 امروز انقلابی است و به دنیا اعلام می کنیم که دهه های مختلف ملت ایران پای علم انقلاب ایستاده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه نوای مداحی فرمانده در دهه 90 که دنیا را بهت زده کرد، گفت: اغتشاشات توسط امپراتوری رسانه ای غرب مدیریت می شود و بصیرت ملت ایران توطئه ها را خنثی می کند.

وی ضمن اعلام انزجار از حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز و ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی، خواستار نظارت بیشتر بر بازار و کاهش قیمت اجناس شد. مورد نیاز مردم است تا دشمن نتواند ملت را در پروژه خود ناامید کند موفق باشد

امام جمعه ساری گفت: در حوزه نان ضعف مدیریتی وجود دارد و باید نان دولتی زیاد باشد و نباید به نانوایی های مستقل فضای زیادی داده شود. در صورت عدم نظارت در حوزه نان، صف های طولانی موجب نارضایتی مردم می شود.

وی به تداوم خدمت رئیس جهادی و انقلابی دولت سیزدهم به مردم با وجود مشکلات و حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: تابستان سال گذشته با تلاش های صورت گرفته قطعی آب و برق نداشتیم و این نشانه ای از مشکلات حاکمیتی است.”

محمدی لائینی با بیان اینکه مدیران و کارکنان در این روزهای آشوب و اغتشاش که دشمن در صدد برهم زدن امنیت کشور است باید در رصد بازار جدی و ویژه عمل کنند و گفت: سلامت و امنیت موضوع بسیار مهمی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به هفته گرامیداشت بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیمه سلامت خدمات شایسته ای انجام داده است.

امام جمعه ساری حضور و هوشیاری مردم را مهمترین پدافند غیرعامل دانست و گفت: در صورت هوشیاری و حضور مردم در محل بهترین عامل برای تامین امنیت خواهد بود.

وی از سردار حسن تهرانی مقدم به عنوان پدر صنعت موشکی ایران یاد کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بزرگوار نیستند بلکه از صنعت موشکی و پهپاد ایران می ترسند.

محمدی لائینی با بیان اینکه امام حسن اصغری (علیه السلام) فرمودند شکر نعمت قدر نعمت را می داند، گفت: باید شکر نعمت امنیت و سلامت بود و شاکر پاسداران امنیت و سلامت بود. .

وی به حادثه تروریستی در مکان مقدس شاهچراغ(ع) اشاره کرد و گفت: استان فارس عزای عمومی اعلام کرد. ما نیز مانند هموطنانمان از این حادثه تروریستی ناراحت هستیم.»

امام جمعه ساری با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در خصوص حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز، گفت: جنایت فجیعی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) که در آن کودکان بیشماری زنان و مردان کشته شدند و بسیاری نیز مجروح شدند، دل مدافعان حقوق بشر را غمگین کرد که با مرگ یک زن دلسوزی ساختگی دارند، در قبال حادثه تروریستی شاهچراغ و شهادت کودکان، مردان و زنان سکوت کردند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم دستگاه قضایی مطالبه رهبری و ملت شریف ایران اسلامی برای مجازات عاملان اصلی اغتشاشات کشور را بپذیرد، ادامه داد: مردم بدانند عاملان اغتشاشات فریب خورده اند. آژانس های جاسوسی

محمدی لائینی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی باید حول محور ولایت یکپارچه متحد و همسو باشد چرا که بزرگترین هدف دشمن ایجاد تفرقه و جنگ داخلی مانند لبنان چند دهه پیش و سوریه چند سال پیش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه همه ما مسئول حفظ امنیت هستیم، از مردم خواست از فتنه گران حمایت نکنند و گفت: اگر متحد و حامی نیروی انتظامی نباشیم، آنها به تنهایی نمی توانند کاری انجام دهند.

امام جمعه ساری به تجمع سلطنت طلبان، منافقین، تجزیه طلبان، همجنس گرایان با 16 پرچم در برلین اشاره کرد و گفت: اکنون جنگ احزاب در راه است و هدف همه شکستن پرچم جمهوری اسلامی و نظام مقدس است و ما همه در قبال نیروهای حاضر در میدان وظیفه دارند. اجازه دهید کمک کنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید