مماشات معنا ندارد/ برخورد قاطع با شورشیان خواسته برحق مردم است


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908388

نماینده مردم نبندان و سربیشه در شورای اسلامی:

نهای گفت: مردم واقعا نگران به خطر افتادن امنیت کشور هستند. شکنجه و تیراندازی مستقیم افسران و مردان به وضوح دستور سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی دشمن است و طبیعتاً در این فضای جدید که ایجاد شده است، مماشات قطعاً معنا ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی نهایی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان در خصوص حوادث اخیر کشور و حادثه روز گذشته کرج و زاهدان اظهار داشت: همه حوادث و اغتشاشات را محکوم می کنیم. که در این دوره اتفاق افتاد

وی افزود: کاملاً واضح است که شورشیان به ویژه رهبران آنها با برنامه ریزی و آموزش های پیشرفته توسط سرویس های اطلاعاتی خارجی کشورهای دشمن این کشور، مردم و نظام و با آموزش هایی که آنها داده اند این اقدامات را انجام می دهند. و هدف آنها تداوم ناامنی و اخلال در کشور و به نوعی ناامن جلوه دادن کشور و ایجاد هزینه های بیشتر برای نظام است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید بسیار مراقب باشند، اظهار داشت: ما با یک جنگ عمومی ترکیبی روبرو هستیم. دشمن برنامه ریزی های گسترده ای با محوریت اقشار، گروه ها، افکار و اقوام مختلف انجام داده است که نیاز مردم را به این شرایط ایجاد کرده است.

نهای در پایان آرام سازی شورشیان گفت: نیروهای امنیتی ما باید همچنان از خشونت در میدان و خیابان پرهیز کنند.

وی ادامه داد: اما در کار با اطلاعات دقیق قطعا نقش مردم تعیین کننده است، برای شناسایی افراد تاثیرگذار و رهبران باید اقدام دقیق و اقدام قاطع و آموزنده صورت گیرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در شورای اسلامی گفت: این راهبرد راهبرد خوبی است و به نظر می رسد شورای عالی امنیت ملی فعلاً همین گونه برنامه ریزی کرده است.

نهای تصریح کرد: واقعیت این است که دشمن با جنگ رسانه ای گسترده وارد میدان شده است. در حادثه کرج شاهد بودیم که به دلیل حضور خودروها و ازدحام جمعیت و عدم امکان امداد زمینی از هلیکوپتر استفاده شد، اما دیدید که با بالگرد وارد شدند و به مردم شلیک کردند و با گاز اشک آور حمله کردند.

وی افزود: حمله عجیبی انجام دادند و این نشان می‌دهد که اتاق‌های فکر بسیار قوی دارند و با جنگ رسانه‌ای گسترده وارد میدان شدند و در این شرایط به نظر من اعمال خشونت بیش از حد در میدان و خیابان اشتباه است. ممکن است واقعا اشتباه باشد و چنین اشتباهاتی می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسائل باید با هوشیاری و درایت مدیریت شود، گفت: مقام معظم رهبری نیز نسبت به امن سازی فضای کشور هشدار دادند.

نهای گفت: این راهبردی که الان انتخاب شده طبیعتا در شورای عالی امنیت ملی به این شکل برنامه ریزی شده است. این یک استراتژی مناسب است.

وی درباره مطالبه مردم برای پایان دادن به آرامش تصریح کرد: این توقع درست و بجای مردم این است که آرامش کمتر شود و کنار گذاشته شود و با متخلفان برخورد قاطع تری صورت گیرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی و خداوات گفت: نیروی انتظامی و نیروی انتظامی به همان روشی که گفته شد در حال انجام کارهای خود هستند.

نهای بیان کرد: نیروی انتظامی با یاری خداوند و با حمایت مردم قادر خواهد بود افراد تاثیرگذار، سرکردگان این حرکت ها را شناسایی و اقدام موثر و قاطعانه انجام دهد تا درس عبرت باشد. به بقیه رهبران و مردم فریب خورده .

وی گفت: فریب خوردگان فکر می کنند در این شرایط کارشان را خوب انجام می دهند، اما مدیرانی که آگاهانه و زیر نظر بیگانگان کار می کنند باید بدانند که این اقدامات قطعاً هیچ سودی جز ضرر برای مردم و کشور ندارد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم واقعا نگران تهدید امنیت کشور هستند. شکنجه و تیراندازی مستقیم به سمت ماموران و همچنین مردم به وضوح دستور سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی دشمن است و طبیعتا در این فضای جدید ایجاد شده قطعا مماشات معنا ندارد و مردم انتظار حق و قانونی بودن آن را دارند. مردم از شورای عالی امنیت ملی برای حکومت قاطعتر با اغتشاشگران برخورد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید