پایان دادن به مماشات/سرکوب شورشیان یک خواسته مشروع است


ساعت: 08:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908233

نماینده مردم بیرجند، مذیم و خوسف در مجلس تاکید کرد؛

خسروی گفت: درخواست مردم برای مماشات نکردن با شورشیان بحق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، مدیم و یوسف در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، در خصوص حوادث و اغتشاشات اخیر کشور و حادثه امروز کرج و زاهدان، یاد و خاطره امام را نیز گرامی داشت. خمین، شهدای 13 آبان و شهدای فتنه اخیر تصریح کرد: در بحث اقدامات شورای عالی امنیت ملی با فتنه گران، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کار عادی خود را انجام می دهند.

وی افزود: دلیل آن دستگیری های متعدد چه در قالب ورود اسلحه به داخل کشور، چه افراد جویای عملیات، دستگیری دومین عامل حادثه تروریستی معبد شاهچراغ و موارد دیگری است که نشان دهنده اقدامات نیروهای مسلح است. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی .

نماینده مردم بیرجند، مدهیم و خوسف در شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی با همکاری نیروهای بسیج و نیروی انتظامی در حال انجام کارهای خود است.

خسروی گفت: مطالبه مردم مبنی بر اینکه مماشات صورت نگیرد درست است اما جریان معاند اسم مشخصی دارد. فتنه یعنی فضای غبارآلود که در آن به راحتی نمی توان حق را از باطل تشخیص داد.

وی گفت: حدود 50 روز است که شاهد ناآرامی در کشور هستیم و هرکس باید این ناآرامی را می‌دید، باید می‌دید که امروز دست‌های دشمن در نقاط مختلف به وضوح دیده می‌شود و در آن سوی مرزها، از آمریکا گرفته تا … صهیونیست ها، اروپا و عربستان به عربستان روی آورد.

نماینده مردم بیرجند، مذیم و خوسف در شورای اسلامی گفت: دست باز دشمن باید برای اکثریت مردم روشن شود که همه کسانی که در خانواده او بودند متوجه این موضوع شدند.

خسروی تاکید کرد: همه باید بر این توضیح که مقام معظم رهبری بسیار تاکید کردند و روز گذشته در دیدار با دانشجویان به آن اشاره کردند جهاد کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تبیین باید به صورت کمی و کیفی در همه جا به ویژه در مساجد، دانشگاه ها و دبیرستان ها در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم بیرجند، مذیم و خوسف در شورای اسلامی گفت: همانطور که می بینید برخی از افراد گرفتار در اغتشاشات بین 13 تا 17 سال سن دارند و نیاز به روشنگری دارند.

خسروی گفت: هر فردی در هر کجا که هست باید در بحث تبیین و شناخت دشمن عمل کند که امروز اغتشاش جدا از اعتراض است.

وی افزود: اعتراض حق مردم است اما شورش موج سواری است که دشمنان به عنوان اعتراض از حق یک مردم سوء استفاده کنند.

نماینده مردم بیرجند، مذیم و خوسف در شورای اسلامی با اشاره به فرموده امام سجاد (علیه السلام) مبنی بر اینکه «دشمنان ما مردم سفیه هستند»، گفت: مردم باید به آن مرحله برسند که شبکه صعودی بین المللی که میلیاردها دلار هزینه دارد. این فقط برای تخریب ذهن مردم ایران و مخالفت مردم با انقلاب و جلوگیری از رشد و پیشرفت ما است و نمی تواند شرایط کشور ما را تحمل کند.

خسروی گفت: باید به محتوای شبکه های خارجی توجه کنید. وقتی یک شبکه خارجی ادعا می کند که در 54 استان ایران شورش است، باید بفهمید که همه اینها دروغ است، زیرا آنها حتی تعداد استان های ایران را که 31 استان است، یا آمریکایی که رئیس جمهور او را نمی شناسد، نمی دانند. تعداد ایالت های او و به اشتباه اعلام کرد، این ها هواداران ما هستند، آیا وهابی های سعودی با ما همدردی می کنند؟

وی با تاکید بر تبیین و تشخیص دوست از دشمن، افزود: در این شرایط برخورد با یکدیگر آسان‌تر می‌شود و مردم باید خطوط خود را از دشمن جدا کنند و هر جا دیدند فضا به بهانه اعتراض به سمت هرج‌ومرج پیش می‌رود، تسلیم شوند. اعتراض را بالا ببرند واضح است که آنها هم اعتراض کنند و با آن برخورد کنند.

نماینده مردم بیرجند، مذیم و خوسف در شورای اسلامی، وجود شبکه ای با عنوان مطالبات با کمک دولت و صدا و سیما در رسانه ملی را مورد تاکید قرار داد و گفت: چنین مطالباتی از سوی مردم بوده است. شنیده می شود، آنها روی هم انباشته نمی شوند و با آنها می جنگند.»

خسروی درباره مطالبه مردم برای تکمیل سازش اظهار کرد: ما نمایندگان نیز جزو همین مردم هستیم و این مطالبه را داریم و در جلسات و جلساتی که با رئیس قوه قضائیه داشتیم، مسائل به سمع و نظر ایشان رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید