ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782608
در پی حضور رئیس قوه قضاییه و جمع آوری دادخواست های مردمی در روزهای اخیر، مشتریان ری از سرعت پاسخگویی ابراز رضایت کرده اند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از بازدید میدانی رئیس قوه قضائیه از مجتمع های قضایی جهت ارزیابی کار و گفتگوی حضوری با قضات ، کارمندان و مراجعین دادگاه ، 15 آبان حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای وسواسی چهره بازدید شد.
در این بازدید تیم ویژه ای از مرکز روابط عمومی قوه قضائیه از دادگستری شهرری و دادگستری بازدید و درخواست ها و نامه های مردم را برای بررسی و پیگیری بیشتر جمع آوری کردند.
تیم ویژه در ابتدای دادگستری و دادگستری ری با راه اندازی صندوقی اقدام به جمع آوری دادخواست های مردمی و ارائه کاغذ و خودکار به مشتریان کردند.
به گفته علی عسگر رفاهی، دستیار دادستان دیوان عالی کشور و مدیرکل امور عمومی قوه قضائیه، در این بازدید 35 نفر به صورت مستقیم با رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ضمن استماع اظهارات آنان، دیدار و گفتگو کردند. دستورات لازم
وی ادامه داد: برای پیگیری درخواست های مشتریان تا رسیدن به نتیجه، شماره تلفن ها و تماس با مردم در همان روز دریافت شد و از همه دعوت شد تا برای ادامه روند رسیدگی به درخواست های خود ملاقات کنند. همچنین متقاضیان از سرعت عمل و رسیدگی و دریافت درخواست هایشان در همان روز بازدید ابراز خرسندی کردند.
رئیس روابط عمومی قوه قضائیه بیان کرد: همچنین 153 درخواست کتبی توسط مرکز روابط عمومی جمع آوری و مورد رسیدگی قرار گرفت.
ولفه یادآور شد: تمامی درخواست های کتبی در همان روز مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و روز گذشته نامه های مربوط به مراجع ذیربط ارسال و گزارش تکمیلی آن به رئیس قوه قضائیه ارسال شد.
ضابط قضایی خاطرنشان کرد: یک ماه پس از دریافت پاسخ، آسیب شناسی درخواست ها انجام و نتیجه برای رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان تهران ارسال می شود.
انتهای پیام/